mallanthedarkgirl

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin - 31 mars 2013 21:26

Idag vid 08:00 så åkte bussen som älsklingen o hans fotbollslag åker med ner till italien. Blir en 30 timmars buss resa till Italien för dom. Och när jag vaknade så vart bussen på båten till danmark. Så jag missade chansen o smsa med älsklingen en stund innan dom lämnade sverige. Men vart sjukt trött. Hörde inte ens mitt larm jag hade ställt vid 06:00. Så jag sov väldigt djupt :(


Tycker att det inte skall va dyrare o smsa eller vara på nätet utomlands :( Men nu är det ju så :(


Så nu blir det en tuff vecka utan o kunna smsa eller chatta med min älskling...Ahh kommer ju dö av saknad ju!! Men som alla säger så är saknaden nyttig..Så den är väll det då. Önskar jag kunde va hos älsklingen den dagen han kommer hem. Men det kan jag inte :( Jävla skola o hindra mig :( Men hoppas på att vi snart bor ihop <3


Älsklingen funderar på att säga upp sin lägenhet nu närsom så att han kan flytta till mig inom 3-4 månader :D <3


Längtar till den dagen då vi bor ihop <3


Kommer uppdatera lite varje dag nu då jag är rastlös o har ingen o prata med på en vecka. Men har ju turen att jag har min älskade dotter hemma hos mig denna veckan <3 Så skall ta och gå ut o vandra lite med Filicia och Diva på dagarna efter skolan tänkte jag ;) O sen massa bus med min älskade dotter <3


Ne skall ta o se om jag kan somna. Ha det så gött.


Saknar o älskar min underbara älskling <3 Älskar dig min underbara Jack <3 <3

Av Malin - 22 mars 2013 20:56

Har ej bloggat på länge då jag ej orkat med o skriva.


Kommer uppdatera när jag känner för att uppdatera. Kan bli ofta en period o sen uppehåll ett tag eller ett inlägg i månaden eller i veckan eller så.



Kan iallafall säga att jag har hittat världens underbaraste kille och hoppas att jag aldrig förlorar älsklingen min. O hoppas han kan o kommer stå ut med mina sne tänningar jag kan få ibland.


Men jag måste sluta upp o få sne tänningar.


Men har blivit tillsagd av social myndigheten nu att jag måste säga till sjukhuset att jag vill ha hjälp hos dom för min psykiska skada...så skall ta o kontakta sjukan o be dom om hjälp o hoppas på att alla mina problem jag har försvinner. Iallafall mina sne tänningar jag kan få och hoppas värkligen dom kan få alla mina spärrar att släppa så att jag vågar mer i mitt förhållande o när det gäller sexlivet ;)


Längtar tills den dagen kommer då älsklingen kan o kommer flytta hem till mig <3 Vill ej bo ifrån min älskling. Vill ha älsklingen min hos mig <3



jo kan säga som så att Jag håller på att sälja alla mina fiskar och mitt akvarium nu me..o det har ju gått bra ;) Igår kom det en o köpte mina 2 stora malar som jag hade ute på 25 och 20 kr o fick 100kr för båda istället för 45 ;) Guppy fiskarna skänker jag bort då det blivit så mycket inavel o så på dom då dom bara förökar sig hela tiden. sen har en bokat mina pansarmalar o mina golden molly fiskar o 4 guppyfiskar ;) o molly fiskarna o pansarmalarna har jag ute för 5kr st så där kommer jag få 45 kr för alla fiskarna. har 3 pansarmalar o 6 golden molly. sen imorgon kommer en o hämtar resten av alla guppyfiskarna jag har ;) sen skall akvariet tömmas på tisdag och göras rent o stenarna skall rengöras o ja allt ska rengöras o se om det blir någon som snart vill köpa akvariet då ;) o kan jag ta mig till eksjö så är det en som vill köpa akvariet. men han hade ingen bil o blir jobbigt med allt på buss...så om det blir att jag skall ha vägarna förbi eksjö o akvariet är kvar så skall jag säga till så tar han akvariet o jag tar det me mig till eksjö ;)


Vill ej ha kvar akvariet o fiskarna då jag tappat intresset o är synd om fiskarna att det ej blivit skött som det ska då intresset ej finns kvar för dom. men nu har alla fått nya hem o flyttar snart så dom får komma till någon som sköter om dom bättre ;)



Nu skall jag ta o rasta min hund o sen tillbaka o spela candy crush på Fb o vänta på älsklingen som kollar på fotboll nu ;) Håller tummarna att laget älsklingen håller på vinner platsen till VM nästa år ;)


Ha det så gött alla så hörs vi nästa gång jag får lust o skriva ett inlägg ;)


Älskar o saknar min underbara älskling <3 Älskar dig Jack <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards