mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

orolig dag!

Av Malin - 28 juni 2013 23:47

Denna dagen började ju bra! Eller ej!

Skulle upp tidigt idag så hade satt igång 6 olika larm då jag är seg på o vakna!
När det 4:e larmet gick igång o jag stängde av det så såg jag att jag hade fått ett sms. Så jag tog o öppnade upp smset o läste o då vaknade jag till på 1 sekund! Fanns ingen risk att jag somna om igen! Stod att älsklingen hade fått åka in till sjukhuset med ambulans under natten :(

Så jag slängde mig upp i sängen o smsa som fan till älsklingens mobil som va kvar hos hans bror. Efter en stund ringde broderns flickvän till mig o förklarade vad som hänt o gav mig numret till växeln på sjukan. Så jag ringde upp sjukhuset o fick veta att dom väntade på o få rönka min älskling. Men som gav telen till älsklingen så jag fick prata med han en liten stund <3

Sen så har jag ringt sjukan några gånger idag för o kolla hur det går med resultat på rönken m.m Dom kunde ej se nått fel på rönken bilderna så dom skulle ta nått prov sa dom o att dom har kvar min älskling tills imorgon.
Fick prata med älsklingen en stund ikväll o få höra hans röst o veta att han mår bra o så <3

Vad jag förstått av det hela som orsakat att älsklingen hamna på sjukan så är det den att hans bror flippat ur under natten på grund av spriten o har slagit min älskling i magen eller sidan så pass så älsklingen efter en stund ej kunde stå på grund av smärtan utan låg o skrek av smärta på marken :-( så jag är piss off på älsklingens bror nu!! O vill ej träffa Brodern mer!!

Uppdaterar mer imorgon. Nu skall jag se om jag kan somna.

Ha det gött.

Tänker o saknar min älskling Jack <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards