mallanthedarkgirl

Alla inlägg under maj 2013

Av Malin - 12 maj 2013 22:12

Så irriterad jag blir!!

Den som irriterar mig har tappat förmågan o Vättet total när det gäller o uppfostra sina djur! O Kan inte ens sköta sina egna djur utan någon annan ska borsta o duscha o klippa klor på dom. Kan endast släppa ut djuren på trädgården för att dom skall få rasta sig endast där!! O när dom är ute så skall den skälla hela tiden o speciellt utanför mitt sovrumsfönster fönster o väcka min dotter. O blir den tillsagd o sluta!!! NEJ utan det tycker den att det kan djuret få göra så håller sig skogens djur borta!!! Morr!! Får för fan uppfostra hunden till o sluta skälla!! Är trött på o höra den skälla varje gång den släpps ut!!! speciellt på kvällarna när min dotter sover o blir väckt av allt skällande!!!


Ne nu ska jag spela vidare på mobilen o chatta med min älskling <3


Ha det så gött.

Älskar o saknar min.älskling <3 älskar dig Jack <3

Ovido - Quiz & Flashcards