mallanthedarkgirl

Alla inlägg under april 2013

ont

Av Malin - 9 april 2013 16:34

Orkar ej skriva möe...Men ville bara skriva att jag är både ledsen o sur just nu :(



Av Malin - 6 april 2013 14:22

Nehe blev visst inget bloggande under veckan. Har haft fullt upp med dottern o sen varit sjuka både jag o dottern så har ej orkat skriva :(

Men älsklingen hade internet på hotellet så vi har chattat lite på Facebook under veckan o sen slutade internet o funka men då offrade älsklingen pengar istället o skickade sms till mig som kostade 1 kr per sms.
Men jag tänker hjälpa han lite med hans räkning för telen denna månaden eftersom han skickade sms till mig även fast dom vart dyra <3


O nu är han tillbaka i Sverige igen o är snart hemma :D Då blir det o chatta igen :D <3 Som jag saknar min Älskling <3



Jo sen fick jag lite möbler igår så idag skall jag montera ner en gaderob o sen montera ihop den igen på sin rätta plats o sen skall jag möblera om o ha mig me ;)


Äntligen har man lite mer saker i lägenheten så det ej ser så tommt ut...skall få upp alla gardiner i fönstrerna me ;) Då jag fick massa gardiner o gardinstänger o fästen m.m ;) o massa mattor me ;)


Men nehe nu måste jag ta o börja röja undan ;) allt är nämligen huller om buller i mitt vardagsrum just nu ;)


Men ha det så gött ;)


Älskar o saknar min älskling <3 Älskar dig Jack <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards