mallanthedarkgirl

Alla inlägg under oktober 2014

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!


Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(


När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ångrar som fan att jag flyttade :( Förlorade alla vänner o har nu gått 5 år utan någon att kunna umgås med o ha kul me typ.

Men hänt nått bra me dock...har 2 underbara barn som jag älskar över allt annat på denna jord.

Men önskar jag kunde få ha kul någon gång o få komma ut på nått. Men ne alla andra kan o får men inte jag.

att tänka på hur jobbigt den andre har det som aldrig får komma ut på nått går ju inte...huvudsaken är ju att den själv får ha kul så skiter man i den andra. så känns det iallafall!!!


Känns som om man bor i ett fängelse. Är inte menat att jag någonsin skall få må bra till 100%

alla år av mobbing o besvikelse har gjort mig egoistisk. kan inte jag få ha det bra o få ha kul så varför skall då den andre alltid få ha det!! jag blir som ett ilskt litet bi o fräser o gnäller tills man inte är ensam hemma längre. men blir sådann för jag blir ledsen o känner mig övergiven o bortglömd o inte betydelsefull :( känner mig inte älskad helt enkelt :(


har blivit besviken o blåst o övergiven o bortglömd så många gånger i mitt liv så jag kan inte uppskatta nått längre. Skulle behöva bli bortskämmd o överfallen av bra saker för o kunna se det ljusa i nått igen. Men hur skall det någonsin kunna hända. Inget kul o göra nått me mig som ej kan uttrycka min glädje för saker som händer på grund av att det händer för sällan saker som överraskar en eller gör mig glad.


Hoppas psykologen kan hjälpa mig på traven till ett bättre mående o får hoppas man får ett bättre liv o kan uppskatta saker o få komma ut o göra nått någon gång o inte alltid bli övergiven ensam hemma helatiden typ. att någon lär sig tacka nej till saker som faktiskt inte är viktigare en o vara hemma istället med sin familj o göra nått gemensamt istället. eller iallafall säga till om tider o att man ej kan va borta hur många timmar som hällst för meningslösa saker som bara behöver 3-4 timmar för o bli klart!!


Men men. Lär ju hända 1000gånger så får väll sitta o gråta i ensamheten istället o acceptera att jag är o kommer alltid va den som aldrig skall få göra nått nöje mer en o umgås med mina älskade barn som alltid finns vid min sida. Ena finns alldid hos mig varannan vecka o den andre varje vecka <3


Hittar hellre på nått gemensamt med min familj en o sticka iväg o ha kul på egem hand. Så den dag då jag får jobb den dagen skall det sparas till o hitta på roliga saker med familjen så man slipper va hemma hela tiden <3 o fixa körkort så snabbt man kan o pengar finns till det ;)



sitter just nu med min lilla älskade Ezmeralda sovandes i min famn som är 3½ månad gammal nu och har åkt på sin första förkylning stackarn :( hon blir bara sämre o sämre. men hoppas hon blir frisk snabbt o slipper bli allt för täppt i sin lilla stackars näsa.


nu har jag lättat lite på min ledsamhet o surhet. Men oavsett så älskar jag min sambo över allt annat på denna jord o vill aldrig förlora honnom eller mina barn. Min familj är mitt liv <3 Mina barn går före allt annat oavsett hur skönt det skulle va med egen tid n ågon gång. Ha det gött ;)

Ovido - Quiz & Flashcards