mallanthedarkgirl

Alla inlägg under juni 2013

Av Malin - 29 juni 2013 16:00

Idag så fick älsklingen åka hem från sjukhuset <3


Har ringt sjukan 2 gånger idag. första gången fick jag ej prata med älsklingen eller hans läkare. Andra gången jag ringde 30 min senare så hade sjukhuset skrivit ut älsklingen o han hade precis lämnat sjukhuset.


O kollade upp bussarna o tågen då. Stackars älskling som får vänta till 16:30 på tåg hem eller om han tar bussen vid 16:40.


Vet ej om han stannar till o hämtar mobilen o det hos sin bror först innan han åker hem. Om han tar tåget hem så kan han hoppa av hos broden hämta sitt o sen hinna med bussen hem sen tror jag. Men vet ej vad som händer o sker en. Får vänta o se när han kommer hem o kan höra av sig via datorn. O på måndag så får jag träffa min älskade älskling igen o stannar hos honom till fredagen <3 Sen åker man till älsklingen igen den 12 juli o stannar hos honom till söndagen veckan efter typ ;)


Nehe nu är dottern hyper aktiv. Får ta o sluta skriva nu.

Ha det gött.


Tänker o saknar min älskling! Älskar dig Jack <3 <3

Av Malin - 28 juni 2013 23:47

Denna dagen började ju bra! Eller ej!

Skulle upp tidigt idag så hade satt igång 6 olika larm då jag är seg på o vakna!
När det 4:e larmet gick igång o jag stängde av det så såg jag att jag hade fått ett sms. Så jag tog o öppnade upp smset o läste o då vaknade jag till på 1 sekund! Fanns ingen risk att jag somna om igen! Stod att älsklingen hade fått åka in till sjukhuset med ambulans under natten :(

Så jag slängde mig upp i sängen o smsa som fan till älsklingens mobil som va kvar hos hans bror. Efter en stund ringde broderns flickvän till mig o förklarade vad som hänt o gav mig numret till växeln på sjukan. Så jag ringde upp sjukhuset o fick veta att dom väntade på o få rönka min älskling. Men som gav telen till älsklingen så jag fick prata med han en liten stund <3

Sen så har jag ringt sjukan några gånger idag för o kolla hur det går med resultat på rönken m.m Dom kunde ej se nått fel på rönken bilderna så dom skulle ta nått prov sa dom o att dom har kvar min älskling tills imorgon.
Fick prata med älsklingen en stund ikväll o få höra hans röst o veta att han mår bra o så <3

Vad jag förstått av det hela som orsakat att älsklingen hamna på sjukan så är det den att hans bror flippat ur under natten på grund av spriten o har slagit min älskling i magen eller sidan så pass så älsklingen efter en stund ej kunde stå på grund av smärtan utan låg o skrek av smärta på marken :-( så jag är piss off på älsklingens bror nu!! O vill ej träffa Brodern mer!!

Uppdaterar mer imorgon. Nu skall jag se om jag kan somna.

Ha det gött.

Tänker o saknar min älskling Jack <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards