mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 22 mars 2013

Oj ett inlägg hahaha

Av Malin - 22 mars 2013 20:56

Har ej bloggat på länge då jag ej orkat med o skriva.


Kommer uppdatera när jag känner för att uppdatera. Kan bli ofta en period o sen uppehåll ett tag eller ett inlägg i månaden eller i veckan eller så.



Kan iallafall säga att jag har hittat världens underbaraste kille och hoppas att jag aldrig förlorar älsklingen min. O hoppas han kan o kommer stå ut med mina sne tänningar jag kan få ibland.


Men jag måste sluta upp o få sne tänningar.


Men har blivit tillsagd av social myndigheten nu att jag måste säga till sjukhuset att jag vill ha hjälp hos dom för min psykiska skada...så skall ta o kontakta sjukan o be dom om hjälp o hoppas på att alla mina problem jag har försvinner. Iallafall mina sne tänningar jag kan få och hoppas värkligen dom kan få alla mina spärrar att släppa så att jag vågar mer i mitt förhållande o när det gäller sexlivet ;)


Längtar tills den dagen kommer då älsklingen kan o kommer flytta hem till mig <3 Vill ej bo ifrån min älskling. Vill ha älsklingen min hos mig <3



jo kan säga som så att Jag håller på att sälja alla mina fiskar och mitt akvarium nu me..o det har ju gått bra ;) Igår kom det en o köpte mina 2 stora malar som jag hade ute på 25 och 20 kr o fick 100kr för båda istället för 45 ;) Guppy fiskarna skänker jag bort då det blivit så mycket inavel o så på dom då dom bara förökar sig hela tiden. sen har en bokat mina pansarmalar o mina golden molly fiskar o 4 guppyfiskar ;) o molly fiskarna o pansarmalarna har jag ute för 5kr st så där kommer jag få 45 kr för alla fiskarna. har 3 pansarmalar o 6 golden molly. sen imorgon kommer en o hämtar resten av alla guppyfiskarna jag har ;) sen skall akvariet tömmas på tisdag och göras rent o stenarna skall rengöras o ja allt ska rengöras o se om det blir någon som snart vill köpa akvariet då ;) o kan jag ta mig till eksjö så är det en som vill köpa akvariet. men han hade ingen bil o blir jobbigt med allt på buss...så om det blir att jag skall ha vägarna förbi eksjö o akvariet är kvar så skall jag säga till så tar han akvariet o jag tar det me mig till eksjö ;)


Vill ej ha kvar akvariet o fiskarna då jag tappat intresset o är synd om fiskarna att det ej blivit skött som det ska då intresset ej finns kvar för dom. men nu har alla fått nya hem o flyttar snart så dom får komma till någon som sköter om dom bättre ;)



Nu skall jag ta o rasta min hund o sen tillbaka o spela candy crush på Fb o vänta på älsklingen som kollar på fotboll nu ;) Håller tummarna att laget älsklingen håller på vinner platsen till VM nästa år ;)


Ha det så gött alla så hörs vi nästa gång jag får lust o skriva ett inlägg ;)


Älskar o saknar min underbara älskling <3 Älskar dig Jack <3 <3 <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards