mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Malin - 7 juli 2013 00:59

Känner mig ledsen o besviken o sårad på grund av en sak som jag ej Tar upp vad det är o varför jag känner så. Det är Inget som någon kan förstå oavsett.


Nehe nu under veckan som kommer skall jag ringa psykolog o be om hjälp av Dom o sen skall jag lämna CV till två ställen här i Vetlanda på måndag o sen under veckan som kommer skall ja lämna cv till ett ställe i bredaryd Me som söker folk nu.

Får hoppas på att jag kan flytta till min älskling väldig väldigt snart. Vill ej bo ifrån honom :-(

Har svårt o somna på nätterna för jag saknar han så mycket när jag måste vara hemma :-(
O idag är det värre med o kunna somna :-(

Men på tisdag får jag sova bredvid min älskling igen o får sova bredvid älsklingen varje natt i 2 veckor <3 <3

Men sen måste jag hem igen :-(
Vill inte behöva åka hem :-(
Vill ju vara hos älsklingen <3


Men men. Mår för dåligt just nu för o skriva mer. Ligger o väntar på ett sms från älsklingen så jag vet att han kommit hem inatt. Hans mobil har dött så har ej kunnat prata med min älskling sen 21 :-( :-(

Men skall se om jag kan somna nu trots min oro jag har i kroppen.

Natti natti allihopa.

Älskar o saknar min älskling <3 älskar dig Jack Olsson <3

Ovido - Quiz & Flashcards