mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 13 april 2018

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.


Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.


Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla trött på att må dåligt hela jävla tiden.

Aldrig får man må bra. Men har lyckats hitta lösningen för o få bort min huvudvärk som jag har dygnet runt o har haft sen 2003. alvedon eller iprem o vanliga värktabletter hjälper inte ett skit. Läkarna säger jag har kronisk spänningshuvudvärk. Men konstiga är att migrän tabletter tar bort huvudvärken. Men måste ta det varje dag då huvudvärken är tillbaka varje dag! Men är så underbart att få va utan huvudvärk på dagarna nu. Men man får bara äta migräntabletter i 3 dagar igentligen. Men sjukan vet om att jag måste äta migräntabletter o dom sa inget om att jag skulle sluta med det nu.


Men fått veta man har IBS med och det orsakar att jag ständigt har ont i magen o värre blir det vid minsta lilla magknip då man liter av förstoppning.

sen har man någon sköldkörtel sjukdom där kroppen får förlite hormon från sköldkörtlen så måste äta medecin för det livet ut nu.

Fått ta bort lite av min livmodertapp pågrund av cellförändringar och det har orsakat ständig värk och känslig/ömmande  livmodertapp.


Och är kodad som det kallas på arbetsförmedlingen så är specialanställd på mitt jobb så dom får ej utsetta mig för stress. Men det fullföljs inte och jag blir utsatt för stress endå.

så mår piss av att gå till jobbet och är totalt utmattad nu och saknar ork och mår bara piss hela jäkla tiden. Men kan inte visa hur jag mår. måste vara stark för mina underbara barn. Dom får inte se hur jag mår innerst inne. ingen får se.


Kämpar med att få en psykolog att få prata med men är kö så vet inte hur länge man ska få vänta. känner just nu att jag värkligen behöver få hjälp med mitt mående. Men dom lyssnar ju aldrig på en känns det som :(


Just nu så är jag som sagt väldigt trött på att alltid må dåligt. alltid känna mig nerstämnd och deppig. men måste le inför barnen o sambon för att dölja mitt mående. är trött på att ständigt gå med smärta i kroppen. att aldrig få vara smärt fri :( och jobbet det ger mig panik varje dag att behöva gå dit och må ennu sämre när man jobbar. trivs inte på jobbet alls heller dessutom o det får en att må ennu sämre av att behöva gå dit. Men går ej att hitta jobb i dagens samhälle när man har speciella problem att tänka på med. 


lätt dyselexi har man med eller va det heter så ursäktar dålig stavning och sånt.


Men men nu måste jag försöka sova på något vis. ont som fan i magen just nu. men ha det gött så får ja se om jag skriver snart igen. bye bye

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards