mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Malin - 7 november 2012 22:10

Har nu praovat ett par linser i 1 vecka fast i fel styrka...Men imorgon ska jag till synoptik igen o få linser med rätt styrka och som passar mina synfel ;)


Men dessa linser jag haft tillfälligt nu har varit den att jag ser bra med högra ögat men suddigt med vänstra ögat..Men min huvudvärk har försvunnit när jag har linserna i...Så blir det att jag blir av med huvudvärken helt nu när jag får mina linser med rätt styrka så kommer jag fortsätta med linser o skippa glasögonen helt. För då har jag haft huvudvärk på grund av mina glasögon o att jag ser mina egna ögon helatiden i glasögonen o det irriterade mycket o sen tjuv kollade man hela tiden utanför glasögon kanterna omedvetet.



Men lite jobbigt att jag ska vara hos synoptik 16:30 o jag slutar skolan 15:00. så får gå o tråka inne i stan tills jag ska vara hos synoptik o sen när jag är klar hos optikern så blir det o tråka lite till inne i stan då bussen hem går vid 18:35   


Men blir o logga in på msn på mobilen o kolla till msn till o från o se om Älsklingen min kanske kommer in en stund på msn imorgon   



Sitter just nu o är lite orolig över älsklingen min nu, då han jobbar i natt o dom har fått sin första snö o dom lär nog få många larm inatt, så är orolig över att dom skall råka hamna i diket eller krocka på grund av snön eller att någon annan olycka händer älsklingen.

Hoppas allt går bra för älsklingen på jobbet inatt.


Tänker o saknar min älskling.


Nehe nu måste jag försöka sova....Har haft extrema sömn problem denna veckan. missade bussen i måndags då jag försov mig men tog nästa buss till stan o va i skolan 30 min o sen slutade vi för dagen. Sen i tisdags så försov jag mig igen. Men jag missade inte morgon bussen så kom i tid till skolan iallafall. Men när jag vaknade så hade jag 15 min på mig o klä på mig o rasta hund o sen ta mig till bussen. Men jag lyckades hinna me bussen. Idag vaknade jag iallafall vid 07:00 som jag alltid brukar ta o gå upp. Så idag va det en lugn morgon.



Saknar älsklingen min o tänker mycket på älsklingen o längtar tills den dagen jag träffar älsklingen     



Men men...Nu ska jag sova...Natti natti folket.

Ovido - Quiz & Flashcards