mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Malin - 17 november 2012 18:04

Att ge upp hoppet om Micke är inte så lätt...Jag kan inte sluta tänka på dig Micke. Jag har aldrig älskat någon så som jag älskar dig o jag kan inte bara släppa dig. Men nu så blir det väll aldrig mer något. Nu har jag sabbat allt misstänker jag.

Önskar jag klarade av distans när den andre aldrig har tid. Hade man bara kunnat träffas så skulle allt lätta. Då skulle jag nog stå ut med vad som hällst. Men nu när man aldrig har träffats så tar det död på mig när jag nästan aldrig får prata me dig på msn för att du inte har tid eller för att du inte är den som är vid datan mycket.


Skulle man bara få mer tid av dig o bevis från dig att du verkligen vill ha mig så hade allt varit mycket lättare.


Min kärlek till dig kommer aldrig att försvinna. O kommer aldrig hitta någon som kan ta just din plats i mitt hjärta. För du kommer alltid finnas i mitt hjärta Micke.Kommer aldrig sluta älska dig!

Ovido - Quiz & Flashcards