mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Malin - 2 december 2012 03:30

Fredagen den 30/11 så va jag o dottern inbjudna till att vara fotomodell för en dag som va på besök inne i Vetlanda ;) Dom lottade ut 200 som fick komma o va med o jag blev en av dom 200 ;) Så jag åkte in dit med Filicia och blev fotade ;) Det va kul ;) Så nu har jag några fina bilder på mig och min dotter <3


Kommer nu att lägga upp några bilder. Köpte alla bilder dom tog på oss och det blev 115 bilder sammanlagt ;)


Här kommer några bilder nu ;) Kommentera o säg va ni tycker ;)


                                           



Kom igen nu och kommentera vad ni tycker om bilderna ;)







Tänker o saknar mitt förlorade hjärta sjukt mycket. Önskar du ville ha mig tillbaka min käre Micke. Älskar min micke. Önskar bara att han ville ha mig.

Ovido - Quiz & Flashcards