mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Malin - 16 december 2012 16:07

Livet det får gå vidare. Kan ej sitta o hoppas på att någon ska ta mig tillbaka som inte ens kan offra tid eller pengar på o vilja försöka träffas. O att höra av sig går ju inte det heller förens i onsdags då. men tyvärr försent. Jag kan ej hoppas på någon som aldrig har tid o inte anstränger sig.


Har haft mycket trevligt besök mellan onsdagen den 12/12 fram till fredagen den 14/12 o som jag gillar väldigt mycket redan efter o ha pratat ett tag med han på msn o kamrat, o nu träffat han me :) o snart blir det o träffas igen då jag hoppas på o kunna komma till honom den 30/12 :D

Blir o träffas mer o ge det tid o sen se vart det hela leder till :) Hoppas på det bästa kan man ju göra :)




Har varit dålig på o uppdatera här den senaste tiden nu. Får se om jag kan skärpa mig nu ;) hehe



Men nu blir det o rasta hundarna o sen skall jag poppa popcorn till mig o min mor ;) Ha det så gött så länge ;)

Ovido - Quiz & Flashcards