mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 18 december 2012

Snart jul lov ;)

Av Malin - 18 december 2012 18:17

Jaha då va det sista veckan i skolan nu o sen är det jul lov =D

Ska bli skönt med 2 veckors lov nu ;)

Och det blir att träna Diva på o åka buss nu me ;) För det måste hon vänja sig vid ;) Kopplet det har hon accepterat nu o det är ju bra det ;)

Att möta på bilar är lite läskigt fortfarande men möter vi på lastbil eller en buss då är dom jätte farliga enligt diva. Så blir många promenader vid vägen me så hon vänjer sig o förstår att dom ej gör illa henne ;)
Blir intressant o se hur jag ska få diva till o gå på bussen med mig? Sist hon såg en buss som stannade o plockade upp resande o vi gick förbi så kom jag ej förbi då hon vägrade närma sig bussen. Men det här skall lösas ganska snabbt ;) är inga svårigheter o lära henne o acceptera något ;)

Så nu efter jul blir det o åka in till stan med diva under mallandagarna ;)



Sen har jag hamnat i en sits som jag ej tycker om nu :( Är jävligt förvirrad o vet fan inte alls vad jag vill längre :(
Allt är så rörigt och svårt o jobbigt just nu.
Får veta massa saker nu mitt i allt i hopa o vet inte alls vad jag ska göra längre :(


Men får se vart det hela slutar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards