mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Malin - 7 februari 2013 03:49

Blev massa dansande i helgen för Filicia o älsklingen ;) Lägger upp 2 klipp här ;) <3



Filicia Dansar/cirkulerar till musik <3 Mammas goa lilla jänta <3






Här dansar o tramsar sig älsklingen o Filicia <3 <3 Så söta dom är <3  Diva ville va me i ett hörn i slutet ;) <3

P.s Diva är nu 9 månader ;) Hon ser ej ut som en valp längre. O stor är hon..hon är 9 månader nu när jag filmade detta <3




Ne se om jag kan sova nu. God natt allihopa ;)


Tänker o saknar min älskling som fan :( <3 Älskar dig Jack <3 Du o Filicia o Diva är mitt allt <3

Av Malin - 7 februari 2013 03:45

Både jag o dottern ligger sjuka o har sovit från 12:30 till 16:00 idag i nu kan jag inte sova bara för det :-(

Men får hoppas jag lyckas somna snart o hoppas jag får behålla mackorna jag äter nu.

Saknar min älskling som varit hos mig från fredag förra veckan tills i tisdags morse. Önskar han ej behövde åka hem :-( o nu kan vi inte träffas förens fredagen den 15/2 :-( dagen efter alla hjärtans dag. Vill va hos älsklingen eller ha honom här på alla hjärtans dag. Men får bli dagen efter istället. Vill ju köpa nått till älsklingen Me men det kan jag inte :-( får se vad som händer o sker nästa vecka Me då han ska föra fystest inför brandmans jobb. Får se om han får jobbet eller ej. Dock om han får jobbet så kommer vi ej kunna flytta ihop på typ 1 år eller mer :-( kommer fan dö då :-( är jobbigt o bo ifrån älsklingen :-( vill bo ihop Me älsklingen ju <3

Nehe jobbigt o skriva på mobilen. I ber om ursäkt om det är stavfel eller punkter huller om buller. Orkar ej gå igenom allt nu.

Ska se om jag får sova nu. God natt alla.

Tänker o saknar min älskling som fan :-( älskar dig jack <3 du o filicia o Diva är mitt allt <3

Ovido - Quiz & Flashcards