mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Malin - 11 februari 2013 20:46

Fan är ju helt slut körd efter att ha diskat all disk och gjort rent en akvarie pump o rastat hund o fixat mat. Så mina kaffe koppar som inte är upp packade en blir o diska imorgon istället om jag orkar.


Sen skall det städas me imorgon om jag orkar. Är mycket man kan göra nu när man endås är hemma o är sjuk o vill ej sitta o inget göra så får utsätta mig med o städa extra noga o fixa saker jag ej hunnit göra förut.


Fast blir ju inte något tempo i det jag gör...få ta att lungt o försiktigt o inte anstränga mig för mycket...men blir ej bättre av o ligga i sängen hela dagarna. Avskyr o vara sängliggandes. Så länge alvedonen o ipremen får ner febern o får mig o må bättre så blir det o fixa lite hemma när jag mår som bäst under värktabletternas verkan. Men har svårt o andas för tillfället på grund av hostan o halsen så som sagt så tar jag det lugnt o tar lite åt gången o vilar i mellanåt så man kan bli frisk någon gång me.


Vill ju inte göra mig värre nu. För vill vara frisk innan fredag så jag kan åka hem till älsklingen <3 Är jag inte frisk till dess så dör jag :( Vill ju till älsklingen. Kommer ju inte kunna träffas annars på yttligare 2 veckor o det står jag inte ut med :( Saknar min älskling sjukt mycket. Vill vara hos honom nu eller ha honom här o önskar man aldrig behövde åka ifrån varandra. Vill ju vara nära älsklingen ju <3


Ne nu skall jag konsentrera mig på pokern.


Ha det gött ;)


Tänker o saknar min älskling :( <3 <3


Älskar dig Jack <3 <3

Av Malin - 11 februari 2013 17:44

Idag är det 1 månad sen det blev jag o älsklingen <3 Älskar dig min underbara Jack <3


Kommer aldrig o lämna dig min älskade <3 Du o jag livet ut hoppas jag på =) <3 Kommer aldrig släppa taget om dig o hoppas du aldrig släpper taget om mig <3


Du är det bästa som har hänt mig sen jag födde Filicia <3 Du o Filicia o Diva är mitt allt <3 Vill inte leva utan er. Ni är mitt allt <3



Ahh orkar ej skriva mer :( Jävla influensa som tar död på mig nu :( Känns fan som om huvudet ska explodera av trycket i näsan o bihålorna :( O halsen önskar jag man kunde leva utan så jag kan slita ut den, för den gör förbaskat ont den me :( O nu kommer hostan me som känns som sandpapper i halsen varje gång jag hostar till :( Fast snart blir det släm hosta av den :( O det är ju skänare iallafall en så som den är nu :(



Ne nu skall jag återgå till min älskade på msn <3


Ha det gött ;)


Tänker o saknar dig hjärtat <3 Älskar dig Jack <3

O hoppas jag är frisk till fredag så jag kan åka hem till dig...dör ju annars om jag ej kan åka :( Älskar dig <3

Ovido - Quiz & Flashcards