mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Malin - 12 februari 2013 09:39

kul o vakna vid 04:45 av andnöd o sen inte kunna somna om för att man hade svårt o andas :( vart ju inga problem me mina lungor sa dom igår o nu krasslar det om dom o tungt o andas o ena lungan/bröstkorgen ser inte ut eller känns som om den blåser upp sig som den ska när jag andas och sen gör det ont som fan i den me :( men men. se hur det slutar. blir det värre så blir det 112! :( För in till Vetlanda igen åker jag inte med deras fjuttiga undersökningar o sura miner för att man kommer in :( Fan sist jag hade lunginflammation så vart jag i Vetlanda på undersökning en fredag o dom sa lungorna va fullt friska o dagen efter blev det in till Eksjö o där sa dom jag hade lunginflammation. Förstår mig ej på det här :( Men hoppas att det ej är lunginflammation som är på G nu :( Men som det känns nu så värkar det va lunginflammation :( :(

 

FAN jag vill ju till älsklingen :( Jävla piss helvetes influensa :( Tänk om man kunnat betala resa för älsklingen istället om han dock skulle vilja komma till detta sjuklings huset om jag ej blir frisk för o åka o han kommer hit istället då...Men kan ej riskera o smitta ner honom :( Så kommer få dö istället av saknad efter älsklingen i yttligare 2 veckor innan man kan träffas :( eller kan betala resa för honom nästa vecka om han vill komma då. Men får se hur det här slutar. Får hoppas på under o att man blir frisk innan fredag <3 Vill ej ligga i 2 veckor som man kan bli liggandes i influensan :( För har fan panik nu av all smärta i bihålorna o huvudet o öronen o halsen o lungorna o kroppen :(

 

Jälvla skit helvetes piss skit!!!! FAAAAANNNN!!!!! Vill bli av med den här skiten  Gör ju för fan skit ont :( Ta smärtan av o få en spricka i en fot eller hand typ + lite värre smärta (För vet ej smärtan i o bryta nått så kan ej ta det som tips)..Men den smärtan har jag i bihålorna o huvudet tillsammans :( Så jag har panik av denna jävla smärtan :(

 

 

Får se om det slutar med att man åker ambulans till eksjö akut idag eller ej :(

 

Nu orkar jag ej skriva mer för smärtan är outhärlig :(

 

Tänker o saknar min älskling :( <3 Älskar dig Jack <3

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards