mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Dåligt uppdaterat

Av Malin - 25 februari 2013 22:15

Oj har visst varit dålig på o uppdatera...Glömde helt bort bloggen.


Men har blivit typ frisk från influensan nu iallafall har bara lite snuva kvar. men inte någon störig snuva iallafall.


Åkte till älsklingen på alla hjärtans dag fast jag hade influensan o stannade hos honom till söndagen <3 Sen vart det o åka hem som jag inte ville men måste. har ju skolan o Fick ju hem min älskade dotter på söndagen me <3


Men blev o vara hemma hela förra veckan me :( då Lill tösen hade feber :(
 Ser inte alls ljust ut för mig o mina betyg i skolan nu :( vart borta pga sjukdom i 3 veckor nu :(


Men imorgon blir det o gå till skolan o denna veckan lagar vi maten ;)


Har haft älsklingen hos mig i helgen <3 <3  Han åkte hem idag :( Önskar han inte behövde åka hem :( <3 Hade han inte haft fotbollsträningen så hade han kunnat stanna så en vecka eller två eller fler beroende på hur länge han velat. Men nu har han träning 3 dar i veckan så blir bara helger som vi kan ses. O det är bättre en inget <3


O har gjort 3 graviditets test nu då jag tror jag blivit gravid...Men har visat negativt alla en så länge men kommer inte mensen igång denna veckan så skall jag testa mig igen för då måste jag typ va gravid...För skall ha mens nu denna veckan. O kommer den inte så blir det o testa igen o se om det visar positivt eller negativt på testet.


Men har massa olika känne tecken på att man skulle va gravid. Har massa olika o konstiga extra sug och ömmande bröstvårtor...Men får vänta o se vad som händer o sker.


Ne nu måste jag ta o gå o fixa mig nått o dricka är törstig hela jävla tiden...bara dricker o dricker o dricker hela tiden...Kan inte släcka törsten hur jag en försöker :(


Ha det gött allihopa.



Tänker o saknar min älskling <3 Älskar dig Jack <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards