mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Malin - 8 oktober 2012 00:06

Drömmar varje natt om älsklingen min <3

En dröm som kommer ofta är drömmen där älsklingen min frågar efter min adress. Och dagen efter så mitt i Allt i hopa så ringer det på dörren och där står älsklingen min o hans dotter <3 o jag blir överlycklig <3 o han stannar över helgen <3

Sen åker vi in till stan och äter mat och sen vidare bort till bion o kollar på en film där <3 sen så åker vi hem till mig igen och myser lite innan vi lägger oss.

Sen dagen efter så går vi en runda ut i skogen med hunden och barnen o jag visar mitt barndomshem och jag visar runt i lilla byhålan som Ronny o Ragge kallar den ;-) blir nästan en hel dag ute i naturen. senare blir det film mys hemma med barnen <3

Blir en helg med massa mys och natur äventyr m.m <3

O får sova med min älskling vid min sida <3 som.jag längtar efter o få sova bredvid älsklingen min.


Nehe nu är kl mycket. Upp imorgon o iväg till praktiken.

Tänker o saknar älsklingen min massor.

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards