mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Malin - 14 oktober 2012 23:41

Denna veckan som kommer nu blir nog en ensam vecka.

Älsklingen min jobbar 13-23 denna veckan och jag är på praktik till 13:30 varje dag denna veckan så kommer förmodligen inte få prata med älsklingen min på msn eller få se älsklingen i camen.

Nu denna helgen så har älsklingen varit strömlös och har ej kunnat va på msn. Så jag kommer förmodligen ej få se eller prata med älsklingen på msn förens till helgen som kommer om älsklingen har någon tid över på helgen o va på msn.

Det märker jag till helgen. Får se Me om älsklingen kanske orkar o vill va på msn en liten stund på kvällarna när han kommit hem under denna veckan. Det märker jag det Me. Sj så orkar jag alltid vara vaken länge för älsklingen min :-) har råkat somna 1 gång under väntan på älsklingen och tänker inte råka somna igen.

Nehe nu ska jag ta o försöka sova och drömma underbara drömmar om älsklingen min <3

Tänker o saknar älsklingen sjukt mycket.

Natti natti folket.

Ovido - Quiz & Flashcards