mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Malin - 11 oktober 2012 21:22

Är helt slut i kroppen o benen m.m


Varit sjuk söndag, måndag, tisdag o onsdag. Men igår (onsdag) Så mådde jag bättre på eftermiddagen och bestämde mig för o kratta bort massa löv i lilla slänten på baksidan av huset och sen slutade det med att jag stod o krattade bort alla äpplen och löv vid äppelträdet så att hundarna inte kunde äta massa äpplen.


Sen idag har jag varit på Praktiken och gjort vegetarisk lasange och hjälpt till med fisksoppa. Sen när jag gick hem så såg jag att kommunen klippte gräset vid ena busshållplatsen och beslöt mig för att jag oxå ska klippa gräset idag. Blir sista klippningen i år och fick bort alla löven på trädgården sammtidigt så jag slipper kratta hela trädgården ;) Kommer komma mer löv på trädgården. Men inte lika mycket som innan och kommer vara lättare att kratta bort eller så tar jag gräsklipparen igen för att få upp löven.


Hehe blev klar med dagens gräsklippning vid ca 20:00 och började klippa vid ca 18:00. När mörkret föll så tog jag o startade lampan på mobilen och lös framför gräsklipparen så jag såg vart jag gick o vart jag klippte.



Nu sitter jag vid datan o tar det lugnt och väntar på att kl ska bli runt 23. För då skulle älsklingen min komma in på msn en sväng     Är skit trött o slut i kroppen. Men det skiter jag i. Jag håller mig vaken nu när jag vet att min älskling kommer in på msn senare   


Tänker o saknar min älskling   


Ha det gött

Ovido - Quiz & Flashcards