mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Malin - 18 oktober 2012 15:59

Min högra axel gör skit ont nu :( Börjar undra varför jag bara får ondare o ondare i kroppen för varje dag som går :(


Och nu så ska jag ta och städa hela lägenheten som hundarna lerat ner :( Så smärtan jag har nu kommer jag bara göra värre. Men det måste städas nu. Skrubba väggar o dammsuga o skura blir det o göra nu. sen ska jag o Filicia duscha o sen ska Filicia sova.

Lilla Filicia har blivit fotograferad på dagis idag me så snart har jag klasskort och portträtt kort på min älskade dotter :) Så skall ta o köpa lite ramar idag så jag kan rama in fotorna o hänga upp dom på väggen i min nya lägenhet som jag flyttar till nu i början av november :)


får se sen om älsklingen min kommer in på msn ikväll. Det märker jag :)


Nu ska jag ta o städa.


Tänker o saknar älsklingen min.


Ha det gött folket.

Av Malin - 18 oktober 2012 09:26

Sitter o har frukost på praktiken på stensåkra förakola nu.

Är väldigt trött idag Me. Men va tröttare igår.

Sen har jag smärtor på många olika ställen på kroppen och en huggande smärta i vänstra bröstet/lungan. Har haft ont i kroppen sen i måndags. Men den huggande smärtan i vänstra bröstet/lungan har jag haft sen igår (onsdag)



:-) :-) igår kom älsklingen min in på msn på kvällen efter jobbet vid ca 23:30 :-) så underbart o få prata med älsklingen min <3 o vi hade cam igång Me :-) så underbart o få se älsklingen o få prata med han <3 längtar otroligt mycket tills vi kan träffas. Bara vänta o se när tid o pengar finns. Hoppas på att det blir snart <3

Nehe nu skulle vi tillbaka till köket o fortsätta förbereda maten. Är måltidensdag här i kommunen Idag.

Tänker o saknar älsklingen.

Ha det gött.

Ovido - Quiz & Flashcards