mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Malin - 24 oktober 2012 15:37

För ca 2 veckor sen så va min älste bror o hans tjej på besök hemma hos oss och sov över o på kvällen pratade mamma o min bror om massa minnen från hans uppväxt med oss och sen började han o berätta om min andre brors student som han offrade allt o åkte iväg o firade studenten med. Men när jag tog studenten så va det inte en enda jävel som kom på min student!!


Visst mamma kunde inte då hon bodde långt upp i sverige då. Men resten av släkten som va kvar i skåne sket i mig :(


Har aldrig mått så dåligt som den dagen jag tog studenten..vid utsläppet så vände jag o gick bakvägen ut och gick raka vägen till bussen och åkte sedan hem till alvestad igen som jag bodde i då.

   


kanske syns på bilderna att jag ej va så glad.



kollade igenom min Dayviews nu och fick syn på dessa bilderna och det väckte dåliga minnen.

Ovido - Quiz & Flashcards