mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Malin - 4 oktober 2012 23:48

Längtar tills den dagen vi äntligen kan träffas. Önskar den dagen kommer snart.

Gör allt för att kunna lyckas få 1500kr över någon månad så jag kan ta tåg upp o hälsa på min älskling. Men det är tufft för mig o klara mig en månad utan dom pengarna :(

Men från och med denna månaden så ska jag få bostadsbidrag/tilllägg. Vet ej hur mycket extra jag kommer få en. Det får jag veta senare denna månaden när pengarna kommer in på kontot.

Önskar jag hade bil o körkort. För då hade jag tagit o kört upp så ofta jag kunnat o hälsat på älsklingen min <3

Blir knäpp av längtan att få träffa min älskling. Vill ju vara hos han nu. Vill inte vara här ensam utan min älskling.

Hoppas för allt i världen att vi kan träffas så snart som möjligt.

Blev sjukt lycklig idag när älsklingen min ringde mig <3 värmde extremt o få höra älsklingens röst och att få prata med hjärtat mitt i telefon <3 längtan att få träffa älsklingen blir bara större o starkare. Min kärlek till älsklingen bara växer o växer. Det är dig jag vill ha älsklingen min och ingen annan.

Har aldrig i mitt liv varit så här kär som jag är nu <3 vill leva resten av mitt liv med älsklingen min. I nöd o lust <3

Nehe kl är mycket. Upp vid 6 imorgon eller tidigare beroende på min älskade dotter som vaknat tidigare en 6 hela denna veckan.

Tänker i saknar älsklingen min.

God natt folket.

P.S Skrivit på mobilen så ber om förlåt för punkter o stav fel som kan finnas.

Av Malin - 4 oktober 2012 21:41

Idag när jag höll på och städade mitt akvarium så fick jag först ett sms från älsklingen min där det stod att jag kunde ringa han. jag hann bara läsa det så ringde hjärtat upp mig istället <3 Så underbart o få höra hans underbara röst <3


Nu är jag på mycket bättre humör igen (^-^)


Hoppas jag kan lyckas få ihop 1500kr till o ta tåg upp till älsklingen min snart. Vill träffa mitt underbara hjärta. Vill vara hos han nu o för alltid <3




Har dessutom fått veta att den 1 november så skall lägenheten jag ska ha vara tom och jag kan flytta in då :)


Men har lite smått panik för december månad då jag bara får ca 2500 av csn och sen barnbidraget och bostadsbidraget och underhållet. Vet ej hur jag skall överleva i december..hyran är på 4000 och min hund på 1000 och mat till mig, filicia och min vovve och vatten räkning. Det blir en jobbig månad..men öveleva kommer jag.



Nu ska jag ta och gå ut med hundarna och sen ska jag ta och gå o lägga mig och drömma massvis om älsklingen min <3


God natt folket ;)

Ovido - Quiz & Flashcards