mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

längtar efter att få träffa dig <3

Av Malin - 4 oktober 2012 23:48

Längtar tills den dagen vi äntligen kan träffas. Önskar den dagen kommer snart.

Gör allt för att kunna lyckas få 1500kr över någon månad så jag kan ta tåg upp o hälsa på min älskling. Men det är tufft för mig o klara mig en månad utan dom pengarna :(

Men från och med denna månaden så ska jag få bostadsbidrag/tilllägg. Vet ej hur mycket extra jag kommer få en. Det får jag veta senare denna månaden när pengarna kommer in på kontot.

Önskar jag hade bil o körkort. För då hade jag tagit o kört upp så ofta jag kunnat o hälsat på älsklingen min <3

Blir knäpp av längtan att få träffa min älskling. Vill ju vara hos han nu. Vill inte vara här ensam utan min älskling.

Hoppas för allt i världen att vi kan träffas så snart som möjligt.

Blev sjukt lycklig idag när älsklingen min ringde mig <3 värmde extremt o få höra älsklingens röst och att få prata med hjärtat mitt i telefon <3 längtan att få träffa älsklingen blir bara större o starkare. Min kärlek till älsklingen bara växer o växer. Det är dig jag vill ha älsklingen min och ingen annan.

Har aldrig i mitt liv varit så här kär som jag är nu <3 vill leva resten av mitt liv med älsklingen min. I nöd o lust <3

Nehe kl är mycket. Upp vid 6 imorgon eller tidigare beroende på min älskade dotter som vaknat tidigare en 6 hela denna veckan.

Tänker i saknar älsklingen min.

God natt folket.

P.S Skrivit på mobilen så ber om förlåt för punkter o stav fel som kan finnas.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards