mallanthedarkgirl

Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin - 4 oktober 2012 21:41

Idag när jag höll på och städade mitt akvarium så fick jag först ett sms från älsklingen min där det stod att jag kunde ringa han. jag hann bara läsa det så ringde hjärtat upp mig istället <3 Så underbart o få höra hans underbara röst <3


Nu är jag på mycket bättre humör igen (^-^)


Hoppas jag kan lyckas få ihop 1500kr till o ta tåg upp till älsklingen min snart. Vill träffa mitt underbara hjärta. Vill vara hos han nu o för alltid <3




Har dessutom fått veta att den 1 november så skall lägenheten jag ska ha vara tom och jag kan flytta in då :)


Men har lite smått panik för december månad då jag bara får ca 2500 av csn och sen barnbidraget och bostadsbidraget och underhållet. Vet ej hur jag skall överleva i december..hyran är på 4000 och min hund på 1000 och mat till mig, filicia och min vovve och vatten räkning. Det blir en jobbig månad..men öveleva kommer jag.



Nu ska jag ta och gå ut med hundarna och sen ska jag ta och gå o lägga mig och drömma massvis om älsklingen min <3


God natt folket ;)

Av Malin - 3 oktober 2012 14:23

Denna veckan på stensåkra förskola i köket har varit lugn en så länge. O det är skönt. Måndagen blev det o sköta om disken på morgonen och fick städa lite på bänkar o så. Fick städa diskmaskinen Me på morgonen. Sen på eftermiddagen så fick jag baka choklad rutor.

Sen på tisdagen så blev det o ta morgon disken och sen på eftermiddagen så fick jag baka kanelbullar med två dagis barn och sen städade jag lite på bänkarna o fick hjälpa till med eftermiddags disken.

Och idag blev det o ta morgon disken och sen fick jag göra sallad med vitkål, paprika, tomat och purjolök i och någon vätska med vinäger o vatten o lite kryddor. Sen städade jag lite och sen på eftermiddagen blev det o hjälpa till med disken.

Slutar kl 13:30 varje dag o börjar runt 08:15 - 08:30. Skönt med korta dagar varannan vecka :-)

Nehe nu ska jag in i affären o handla lite o sen gå hem.

Tänker o saknar min älskling extremt sjukt mycket.

Ha det gött.

Av Malin - 2 oktober 2012 23:31

Efter att ha tjatat o skrivit på bloggen om att jag ska färga håret så blev det äntligen av på förmiddagen i lördags.

På bilden ser ni varför jag behövde färga håret svart igen ;-)

Så mycket växer mitt hår på 1 1/2 månad.

Finns många som är avensjuka på mig då mitt hår växer så snabbt.

Men måste till frisören snart igen o klippa bort hälften av håret igen. Sen skall mitt hår bli långt igen. Blir sista gången jag klipper mig kort. För sen skall jag bli lång hårig igen. Saknar mitt långa hår.

Men Filicia drar inte längre i håret så nu vågar jag låta det bli långt igen ;-)

Skall fixa min skrivare sen så ska jag skanna in en bild på hur långt hår jag hadde innan jag blev kort hårig första gången.

Saknar det långa håret jag hade då :-(


Nehe nu ska jag försöka sova. Ligger i sängen och saknar älsklingen min.

Tänker o saknar min älskling extremt sjukt mycket.

Natti natti folket.

Av Malin - 1 oktober 2012 23:23

Vad är det jag har gjort för fel??
Vad är det som har hänt?

Du pratade med mig varje dag innan. Men enda sen olyckan så har du inte viljat prata med mig ofta längre. Visst du jobbade igen inför semester det kan jag förstå. Men nu är du tillbaka på jobbet som vanligt igen och endås har du ingen tid o prata med mig längre :-( jag känner mig bortglömd och inte värd något längre :-(

Om jag nu är jobbig o du ej vill prata med mig så säg det istället för o ljuga. Du säger du saknar mig extremt mycket du Me. Bevisa det då! Just nu visar du bara motsatsen. Känns som om du gör allt för att slippa prata med mig :-( Du sa det skulle bli ändring, Du sa du skulle va mer på msn. Men just nu har du bara sett till o bokat upp alla dagar. Du sårar mig rejält genom att aldrig ha tid längre. Du får mig o känna mig som luft.

Vill man ha något så får man faktiskt ta o anstränga sig lite mer och kämpa för det man vill ha. Annars förlorar man det man vill ha så småningom. Mig förlorar du inte. Men du sårar mig djupt.

Jag hoppas att allt snart ändrar på sig o att allt blir som förr igen.

Det är dig jag vill ha och ingen annan. Och jag kommer aldrig att lämna dig hjärtat. Oavsett hur jobbigt och ont det gör när du aldrig vill prata med mig längre.

Nu måste jag ta o sova.

Tänker o saknar dig mitt älskade hjärta.

Natti natti folket.

Av Malin - 1 oktober 2012 17:40

Allvarligt. Ska det fortsätta så här så vet jag ej om jag pallar.

Att älska någon jag aldrig träffat trodde jag ej va möjligt.

Men nu är det så att jag älskar hjärtat mitt. Men att älska någon så extremt som jag gör är jobbigt. För den jag älskar har aldrig tid längre. I början va han alltid inne på msn så ofta som möjligt o pratade med mig o vi camade. Han va till o med på msn o pratade med mig samtidigt som han lagade mat o diskade. Men nu så ser jag aldrig han på msn längre :-( har jag tur så ser jag hjärtat mitt på msn 1-2 gånger under en vecka.
Jag går dag in o dag ut o gråter till o från av saknad och oro av att bli lämnad. Gråter mig till sömns.

Vill inte leva utan hjärtat mitt. Kommer ej ge upp. Men det tar extremt på mig o mitt humör o mina känslor när jag nästan aldrig får prata med den jag älskar längre :-( känner mig övergiven/bortglömd :-(


Tänker o saknar dig extremt mycket hjärtat mitt.

Ha det gött folket.

Ovido - Quiz & Flashcards