mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Malin - 4 september 2012 23:01

Saknar mitt älskade hjärta sjukt mycket :-(
Nu funkar hans mobil och hans Internet igen :-)
Fick se hjärtat på msn en extrem kort stund igår innan han va tvungen o gå till jobbet. Blev jätte glad o se mitt älskade hjärta på msn igår även fast det ej blev mycket sagt då han skulle jobba. Hjärtat jobbar natt denna veckan så har väll otur att ej få se hjärtat mitt på msn förens till helgen om jag har tur. Blev ledsen idag då jag ej fick prata eller se hjärtat mitt på msn. Men blir o bita ihop o hoppas på o snart få se mitt älskade hjärta på msn igen <3


Jo nu har jag en egen lägenhet på G Me ;-) skrev på kontraktet i lördags. Så nu väntar jag bara på att grannen vägg i vägg Me min mor ska flytta så jag kan flytta in. Men får se om jag bor i lägenheten efter nästa sommar 2013. Det återstår o se vart allt leder till o slutar. Hoppas på det bästa gör jag.

Sen ska jag allt söka ensam vårdnad av min dotter. Då hon mår dåligt just nu av att hoppa mellan mor o far varannan vecka. Så nu blir det varannan helg som hon får träffa sin far sen. För funkar inte med att hon ska hoppa mellan 2 olika hem med olika regler o uppfostran så ofta o så länge. Hon är så förvirrad o osäker av sig nu o äter nästan inget längre. Så nu får det bli att hon bara får vara hos sin far varannan helg. Är orolig över allt angående Filicias pappas första barn Me som han har besöksförbud på Me som gör att jag tänker söka ensam vårdnad Me.

Nehe nu ska jag försöka o sova i min ensamhet med dottern o min deppighet.

Tänker o saknar mitt älskade hjärta otroligt mycket. Natti natti.

Av Malin - 4 september 2012 22:40

I måndags kväll så lossnade min tandställning i underkäken så blev o ringa tandläkaren o fixa en tid snabbt så dom kan sätta tillbaka tråden bakom framtänderna på underkäken så inte tänderna hinner flytta sig något. Så jag fick en tid redan imorgon/onsdag vid 08:10 så dom kan fixa det ;-)

Men funderar på o ta operationen för o fixa mina tänder så jag blir av med överbettet.
För fyra år sen när dom tog bort tandställningen o satte dit trådarna så frågade tandläkaren om jag ville operera mig då det va det enda sättet att fixa mina tänder på o då skulle dom fixa mitt käkben Me som glappar/hoppar ur led till o från. Förut låste sig käken Me. Men har ej råkat ut för det på 6 år nu. Men att den glappar märker jag av ofta o att jag får ont i käken. Så börjar fundera på o ta en operation om det ej blir för dyrt bara.

Men men. Skall fråga tandläkaren lite imorgon om det hela.

Ha det så gött alla nu.

Ovido - Quiz & Flashcards