mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 12 september 2012

Av Malin - 12 september 2012 23:45

Jaha då ska man till tandläkaren imorgon o laga hål vid 15:50 :(


Jag som avskyr när dom borrar i mina tänder då jag bara har negativa händelser när dom borrar i mina tänder då bedövningarne aldrig bedövar helt :(


Sen tack vare dom dåliga buss förbindelserna så får jag vandra inne i stan från 14:00 till 15:50 o sen blir det o vandra yttligare en stund i stan i väntan på bussen hem vid 18:25 :( jag som är sjuk :(



Nehe följa med min mamma ut med hennes hund nu o sen ska jag ta datorn o gå upp o lägga mig i sängen o se om jag kan somna.



Tänker o saknar mitt älskade hjärta sjukt mycket. Hoppas jag snart får se mitt älskade hjärta på msn igen o hoppas jag snart får träffa hjärtat mitt. Längtar tills den dagen jag får träffa hjärtat för första gången. O få träffa hjärtats dotter <3


Nehe nu ska jag gå ut o sen upp till rummet med datan.


Ha det så gött.

Av Malin - 12 september 2012 21:37

På fredag ska jag iväg och kolla på en Landseér tik valp som jag ska köpa nästa vecka =)


En dröm av alla drömmar som jag har gick i uppfyllelse =)


Nu är det bara den största drömmen jag har kvar + en barndomsdröm som jag vill ska gå i uppfyllelse kvar. O det är att det ska bli jag o hjärtat o att vi fram över flyttar ihop <3 O sen drömmen om o äga en häst o starta ett eget företag.


Nehe nu ska jag ta o fixa kaffe till mig o min mor o sen ska jag ta o gå o lägga mig o hoppas på o lyckas somna bättre ikväll...igår kunde jag ej somna förens runt 2 tiden på natten då jag ligger o tänker o saknar mitt älskade hjärta sjukt mycket.


Hoppas jag snart får träffa mitt älskade hjärta <3


Saknaden efter mitt älskade hjärta är stor o gör ont.





Ha det så gött så hörs vi snart igen.

Ovido - Quiz & Flashcards