mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Malin - 14 september 2012 18:35

Va iväg o kollade på hund idag jag o mamma och det slutade med att vi kom hem med en varsin tik valp då hanen mamma ville ha tydligen redan va utlovad till en annan.


Så nu sitter jag i soffan och hundarna har äntligen lugnat ner sig o ligger o sover nu =)


Hehehe Filicia tycket om dom nya små vovvarna. Som dom har härjat här hemma Filicia o valparna ;) Fick Filicia redan idag då hennes far skulle spela paint ball då en annan hade hoppat av matchen dom hade idag. Så platsen va redan betald. Men gör inte mig något o få ha min älskade lilla tös här <3


Bilder på vovvarna kommer senare ;)


Sitter just nu o hoppas på o få se hjärtat på msn lite innan han ska iväg på sin resa till turkiet nu på måndag.


Tänker o saknar mitt älskade hjärta jätte mycket.


Nehe nu ska jag fixa mat till mig o min mor.


Ha det gött.

Av Malin - 14 september 2012 11:14

Snart ska jag o min mamma iväg o kolla på hundar :) Jag ska kolla på min 4månaders tik valp som jag ska köpa o mamma ska kolla på sin 2åriga hane som hon ska köpa :) Så nästa vecka har vi 3 hundar hemma :) 2 Landseér hundar o en Papillon =) Hanen är en avelshane me stamtavla o min valp har stamtavla den me tror jag. Det får jag veta idag när vi kollar på hundarna :) Men jag bor i egen lägenhet om ca 3 månader o har bara en hund då. o mamma har 2. Kommer bo bredvid mamma och mamma hjälper mig med min hund när jag är i skolan.




Tänker o saknar mitt älskade hjärta me. Idag är hjärtat ledig o han är ledig hela helgen..Men hjärtat måste bygga o fixa lite åt sina hundar nu innan han ska iväg till turkiet. Hoppas jag får se hjärtat lite på msn innan han ska iväg på sin resa...Men hoppas är allt jag kan. Men saknar mitt älskade hjärta sjukt mycket. Saknaden gör ont. Har inte fått se hjärtat i cam på några veckor nu heller :( Får se vad hjärtat ska hitta på veckan efter sin semester i turkiet.


Nehe nu ska jag göra mig iordning för o åka o kolla på  hundarna.


Tänker o saknar mitt älskade hjärta.


Ha det så gött

Ovido - Quiz & Flashcards