mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Malin - 30 september 2012 22:22

Jaha då ska man på nästa praktik plats ;-) skall vara där varannan vecka. När jag är på praktiken inne i stan så slutar jag dagen vid 13:30 varje dag :-) skönt med korta arbetsdagar :-) ska ha praktik i köket på min dotters dagis varannan vecka med start imorgon :-) så nu har jag tre veckors praktik inne i stan kvar och 2 veckor i korsberga kvar på denna 6 veckors praktiken som jag har nu :-) sen är det inte många veckor kvar innan jul lovet ;-) blir en snabb höst termin i skolan känns det som.

Men men.

Ligger nu i min säng o ska försöka sova. Idag hade hjärtat mitt inte någon tid o prata med mig :( så det blir tufft o försöka somna.
Ligger o är skit sur på mig själv Me då jag råkade somnade igår när jag väntade på att hjärtat skulle komma in på msn. Visste nämligen vilken tid han skulle komma in. Men då hade jag råkat somna så jag missade min chans o få prata med mitt älskade hjärta :-( så nu får jag se när han har tid för mig nästa gång. Eftersom han alltid har fullt upp om dagarna nu för tiden.

Men funderar på o ta o åka upp över en helg med tåg i slutet av oktober eller november. Men bara om hjärtat kan o vill ha besök av mig då. Och ifall jag har pengar till det. Får ju inte ut mer en ca 12-13,000kr i månaden som jag ska överleva på med mat och hyra o alla eviga räkningar o avbetalningar. Överlever precis nu så får se om jag kan. Men just nu har jag bara ca 10,000 i månaden. December blir min värsta månad. För då får jag bara ca 6000 kr i december månad. Hyran är på 4000 och min hund på 1000 (avbetalning) o sen mat på det o dagis räkning. Det blir en tuff månad i december. Blir o spara lite pengar nu.

Nehe nu måste jag försöka sova.

Önskar jag hade mitt älskade hjärta här hos mig nu. O få somna med hjärtat mitt bredvid mig o få hålla om hjärtat o pussa på han.

Saknaden är enorm och tänker.massor på mitt älskade hjärtat.


Natti natti folket.

Ovido - Quiz & Flashcards