mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Malin - 21 september 2012 20:16

Idag har jag tagit och duschat 3 st hundar ;)


Så nu är dom vita istället för gul vita som dom va när vi köpte dom.


Men ville ej duscha dom direkt när dom kom hit. Dom får ju först komma till ro innan jag utsätter dom för duschen.


Men det gick hur bra som hällst o duscha Diva och Lazy :) Dom va lugna och tysta :) Men lilla Mimmi hon tycker inte om o bli duschad. Men hon tycker det är skit kul efter hon blivit duschad o springer som en galning på golvet o upp i soffan och springer o har sig ;)



Nehe nu ska jag ut med vovvarna och sen blir det o fixa mat till mig ;)



Och saknaden efter älsklingen min är enormt stor. Vill vara hos älsklingen nu o för alltid. Hoppas vi snart kan träffas o umgås m.m <3 Vill att sista tiden i skolan ska gå snabbt me. Tänker o saknar min älskling extremt mycket.


Nu ska jag ut me vovvarna.


ha det gött.

Ovido - Quiz & Flashcards