mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Malin - 17 september 2012 22:33

Va på sjukhuset idag och kollade upp min hals då mandlarna är vit prickiga.


Det slutade med att dom ville kolla min dotters hals me o det visade sig att Filicia hade halsfluss och dom visste inte vad jag hade men skrev ut Pencelin till mig o filicia mot halsfluss då dom tror jag har på början till halsfluss.

men om jag va dålig fortfarande på fredag så ville dom att jag skulle ringa o komma in igen för massa prover för o se om det är körtelfeber o sen vill dom jag ska fixa en fullständig hälsoundersökning.


Vi blev alla förvånade att Filicia hade halsfluss då hon är pigg o busig som vanligt. Ända som varit annerlunda är att Filicia ej viljat äta vanlig mat i någon vecka nu, så hon har fått leva på yoghurtar o fil m.m Men feber har hon inte längre. Hon har varit febrig lite förr förra helgen o sen har hon haft maginfluensa förra veckan o nu har hon halsfluss min stackars lilla flicka :(


Får hoppas vi snart blir friska här hemma. Är jobbigt o vara sjuk o missa massa i skolan.


Men men...nu ska jag ta en kopp kaffe o sen ska jag ut med min lilla Diva o sen ska ja försöka sova.


Tänker o saknar mitt älskade hjärta extremt mycket :( Hoppas jag snart får träffa hjärtat mitt...undrar fortfarande vad han ska göra veckan efter turkiet veckan.


Saknaden är extremt stor.


ha det gött.

Ovido - Quiz & Flashcards