mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Malin - 29 september 2012 20:58

Snälla ta mig här ifrån :( Vill vara hos mitt älskade hjärta. Vill inte sitta här i småland utan mitt älskade hjärta.


Har inga vänner att umgås med alls längre :( Alla mina vänner nere i Skåne har övergett mig och här i småland är det ingen som vill va vän med mig. Har extremt svårt o skaffa vänner dessutom. Men här i Småland har jag inte lyckats skaffa mig en enda vän  Har bara vänner/barnvakter från min barndom här i småland.


Vill oxå kunna umgås med någon o spela poker o ta sig någon dricka. Men har inga vänner längre  men nästa barnfria helg blir o gå iväg till en vän och sitta där o dricka kaffe och spela Plump. Dom få vänner jag har här i småland är barndoms vänner/barnvakter/mammas vänner. Inga i min ålder.



Sitter här och tänker på mitt älskade hjärta och önskar att jag va hos hjärtat mitt nu. Nu o för alltid.

Saknaden är enorm. Vill träffa mitt hjärta nu. Vill inte vara ifrån hjärtat mitt. Hoppas vi snart kan träffas.


Nu blir det allt snart o sova...är extremt trött och ledsen.

Av Malin - 29 september 2012 15:13

Jaha då har jag åkt på att klippa min lillebrors hår.


Brukar använda en hår trimmer men nu har vi ingen trimmer så nu ska jag klippa med sax o få det lika långt på hela skallen. Ska bli spännande. Har klippt vänner korthåriga med sax förut o det har blivit lika långt överallt och har klippt andra frisyrer med o lyckats bra. Men det va ca 5 år sen jag klippte någon med sax sist. Så får se hur det blir. Ska nog ta en bild innan jag börjar och sen en bild när jag klippt färdigt ;)




Tänker o saknar mitt älskade hjärta o önska jag fick vara hos han istället för o sitta här hemma. Hoppas vi snart kan träffas <3


Nehe nu dricka upp kaffet o sen klippa min bror.


ha det gött.

Ovido - Quiz & Flashcards