mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Malin - 19 september 2012 02:09


 

Här kommer lite bilder på hundarna och min dotter som lekt med maten istället för o äta den.


P.S Landseer valpen med en svart prick på huvudet vid bläsen är min. Bara hon som har svart vid svansen Me.
Dom andra 2 är min mors :-)

Av Malin - 19 september 2012 01:59

Va klockan tickade iväg då.

Fastnade vid tvn då jag ej ville gå ifrån csi som gick på 5:an.

Det va ju inte bra det här. 4 timmars sömn blir det om jag har tur.

Ligger nu i sängen i tänker på min älskling som är i Turkiet. Hoppas jag snart får träffa älsklingen min <3

Nehe nu ska jag försöka sova o drömma massvis om min älskling <3

Sov så gott. God natt!

Av Malin - 19 september 2012 00:01

  Min Älskling kom in på msn idag på kvällen   Blev jätte glad o få prata med älsklingen på msn igen   


O om jag har tur så kanske jag får prata med älsklingen min på kvällarna nu när han är i turkiet   


Tänker o saknar älsklingen min massor. Hoppas vi snart kan träffas <3


Nu ska jag ut me min lilla vovve o sen bära upp henne till rummet o sova o drömma massor om mitt älskade hjärta.


God natt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards