mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Malin - 27 september 2012 20:48

Vill inte sitta här hemma...Vill vara hos hjärtat mitt och inte här.


Vill inte vara så långt ifrån mitt hjärta. Önskar jag fick se dig varje dag o få prata med dig oftare. Önskar jag Slapp sitta här o tråka, hade hellre hjälpt dig o måla huset.


Vi chattade oftare innan o vi camade i stort sett en stund varje gång. Men nu har jag ej fått se mitt älskade hjärta i cam på några veckor. Men har fått prata lite med hjärtat på dagarna nu sen han kom hem från turkiet iallafall och det tycker jag om :) För har saknat mitt älskade hjärta så sjukt mycket <3


Nehe nu sitter min mamma o sover i soffan..ska ta o gå ut med hundarna nu o sen blir det o sova. Tänkte färga håret i kväll men är för trött så tar det imorgon istället.


Så nu får folket sova gott. För det kommer inte jag göra.


Tänker o saknar mitt älskade hjärta massor.


God natt!!

Ovido - Quiz & Flashcards