mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Malin - 25 september 2012 23:42

Nu är hjärtat mitt hemma igen från sin semester i turkiet <3 <3


Ligger i sängen just nu och chattar med mitt älskade hjärta på msn <3 <3 <3

Av Malin - 25 september 2012 21:05

Filicias Far har blåst mig på pengar enda sen vi slutade ha Filicia på dagis i Skirö!! Är skit förbannad just nu!!!

Jag sa att jag skulle in på nätet och ta bort filicia på skirö dagiset men det fick jag inte för Filicias far!!


Så jag som har sämst ekonomi har fått stå och betala för dagisplats som ej används sen början av maj månad och kommunen räknar på ekonomin som jag o Peter hade ihop då!! 30.000 i månaden. det va då..jag får bara 9000kr o får betala dagisplats baserad på en ekonomi på 30.000 som ej existerar längre!!!!


Skall ringa och få allt rätt imorgon!! Avskyr att jag är okunnig om massa olika saker som faktiskt är viktiga. Men folket vet ju hur man sänker mig totalt!!


Känner mig som en total jävla idiot som lyckats bli blåst!! Morr!!



















Jaha nu är det tisdag och älsklingen min sa han skulle vara på semester i turkiet i 1 vecka bara så undrar vad han gör nu?? Har han kommit hem eller ej?? Har ej sett han på msn så misstänker att han ej kommit hem en.


Saknaden efter hjärtat mitt är extremt stor och önskar jag fick va hos han nu o för alltid o få slippa sitta här hemma så långt ifrån hjärtat. Vill vara nära mitt älsklade hjärta. Vill somna vid hans sida och få vakna vid hans sida och få se älsklingen dagligen o få känna hans närhet. Vill kunna få känna hans läppar mot mina och få krama älsklingen min o få mysa ihop m.m


Tänker o saknar älsklingen min extremt mycket.


Nu ska jag ut med Diva och sen ska jag sova...Är dö trött och ledsen.


Skall drömma om älsklingen min <3


Natti natti.

Ovido - Quiz & Flashcards