mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Malin - 10 september 2012 21:44

Hjärtats semester börjar snart o då åker han till turkiet i en vecka o då lär jag ej få se eller prata med hjärtat mitt. Blir jobbigt det.


Är jobbigt redan nu då jag ej får se eller prata med hjärtat på msn. Så lär bli jobbigt det här :(


vill oxå åka utomlands. Har aldrig varit utomlands.


Har för mig att hjärtat har 2 veckor semester. så sista veckan vet jag ej vad han planerar o göra. Hade jag ej haft skolan så hade jag kunnat om han vill träffa mig vill säga. men hade kunnat åka upp o träffa han då. Men jag har ju skolan som hindrar mig...har inga lov eller ledigheter förens till jul. har bara helgerna nu som jag är ledig :(


Praktiker o så som jag har är dom enda gångrna som jag kan komma upp om det skulle funka o hjärtat skulle vilja ha mig hos sig någon vecka då jag har praktik. för då kan jag söka praktiker uppe hos hjärtat i någon restaurang. men då måste jag lösa det med dottern med.


Men men drömma kan jag..känns som jag håller på o förlora hjärtat mitt :( Tycker ej om den känslan :( Tror på allt hjärtat sagt. så hoppas att min känsla är fel.


Hade gärna haft hjärtat hos mig nu. Saknar mitt älskade hjärta sjukt mycket. Somnar med tårar varje natt har jag gjort någon vecka nu. Är så rädd för att förlora mitt älskade hjärta :(


Nehe försöka o sova nu. Är helt slut i kroppen efter o ha klippt gräsmattan. Släntarna är väldigt jobbiga o branta att klippa.


Tänker o saknar mitt älskade hjärta sjukt mycket.    


Natti natti!

Av Malin - 10 september 2012 14:11

Jaha då blir det o klippa gräset idag. För grannen lär ej göra det.

Är vän Me grannen igen. Fick mina 1000kr för hästarna någon dag efter bråket. Men moppen den behåller jag.

Men orkar ej dra igång mer bråk nu så jag tar o sköter trädgården istället för o be grannen. Blir bättre så, för då sköts det med klippningen.


Saknaden efter hjärtat mitt är enorm. Vill ju prata med hjärtat mitt varje dag men kan inte. Men hoppas att vi snart syns o hörs på msn igen.
Hjärtat har frågat om han kan komma o hälsa på när han har sin semester denna månaden. Det frågade han typ första gången vi pratades vid via msn. Men nu är benet skadat så nu är det väll inte aktuellt längre Me o komma o hälsa på. Hoppas att han kan o vill komma kan jag bara göra nu.

Nehe nu är jag snart hemma med bussen. O då blir det kaffe o huvudvärkstablett o sen blir det o klippa gräsmattan.

tänker o saknar mitt hjärta extremt mycket.

Ha det så gött.

Av Malin - 10 september 2012 00:47

Oron att inte veta vad som händer o sker o hur den andre tänker o tycker om en. Oron att inte veta om det verkligen är sant.

Jag tror på det son sägs o lovas. O hoppas på o ej bli besviken eller sårad.

Kärleken den är underlig. Men den är jobbig Me. Speciellt när man får gå dagar utan o höra av den andre.

Ja jag är konstig. Det är jag. Jag går hela dagarna i hopp om o få se dig på msn eller att få sms dagligen av dig. Jag är extremt kär. Men är extremt deppig just nu Me. Tårarna dom rinner varje natt då jag är rädd för o förlora dig :-(
Men vet att du jobbar o tar igen nu inför semestern även fast du är sjukskriven. Du visar att du är en kämpe kan jag ju säga.

Alla mina fria minuter så vill jag skicka sms till dig. Men gör det ej då jag vet att du jobbar o har ej tid o smsa på dagarna.

Mina tankar byggs på. Men försöker bli av med dom som är negativa o jobbiga så jag bara tänker positivt. Men det är jobbigt det Me då oron är där o knackar hela tiden.


Att jag skall bli i få vara lycklig är nog bara en dröm känns det som just nu.

Varför ska jag få bli lycklig!? Ett psykfall som jag är :'( en feg o blyg idiot som jag är förtjänar väll inte o få bli o vara lycklig :'(

Tänker o saknar dig mitt älskade hjärta sjukt mycket ska du veta. Saknaden gör ont.

Nehe nu ska jag försöka sova med mina tårar. Natti natti.

Ovido - Quiz & Flashcards