mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Malin - 24 september 2012 08:52

Försov mig lite idag men kunde fortfarande komma i tid till praktiken..men efter vi rastat hundarna och jag skulle ta och gå till praktiken så blev det akut in på toa och sen när jag började gå mot praktiken så ringde jag o talade om att jag va på väg o att jag va lite sen då jag behövde akut gå på dass o då frågade hon om jag va helt okey i magen och jag sa nej då jag va halv kass. Då fick jag inte komma till praktiken...Hon va stenhård på att man ej får vara hos henne om man va minsta lilla halv kass i magen. Så jag skulle stanna hemma och avvackta o se om magen blir bättre o se om jag kanske kan komma senare idag.


Jag har ej tid eller råd o vara borta mer ju :( Vill ju jobba. Men men vad ska man göra :( När fan ska jag få vara fri från massa skit som håller mig borta från skolan :( *Suck*


Ringer dessutom snart till sjukan igen o be dom kolla upp mig igen. Har haft ständig huvudvärk och ömma ögon i 2 månader nu. Värktabletter hjälper inte :(



Börjar tröttna på all denna skiten nu :( Varför ska just jag ha ett så kasst immunförsvar? :(

Ja jo grönsaker äter jag ju inte, är väll därför. Får ta o köpa gurka och morötter o knapra på dagligen då. För det är det enda jag äter o sen äta 1 äpple om dagen kanske.



Nehe nu ska jag ta och äta frukost. har gått mer en en timme sen jag tog penceliinet. Så nu får jag äta frukost.


Tänker o saknar älsklingen min extremt mycket   


ha det gött

Av Malin - 24 september 2012 01:05

Ligger här i min dubbel säng nu och tänker o saknar älsklingen min <3

Vill ha älsklingen här bredvid mig i sängen nu o få somna till hans andetag o få hålla om älsklingen min o få känna hans kropp intill min <3

Ligger o hoppas på att jag snart får träffa dig hjärtat mitt. Vill inte leva utan dig. Det är dig jag vill ha och ingen annan <3 går inte en sekund utan att jag tänker o saknar dig hjärtat. Önskar jag fick vara hos dig nu och inte behöva vara så här långt ifrån dig som jag är nu.
Jag hoppas att tiden kan gå snabbt så jag slutar skolan och sen är fri från allt här nere.
Hoppas att du aldrig lämnar mig och att du kan stå ut med mig o mina brister/problem.
Nej. Jag är inte perfekt kanske. Men jag är kär och rent ut sakta totalt förälskad i dig. Att kunna älska någon jag aldrig träffat trodde jag aldrig att jag kunde göra. Men det gör jag <3 <3

Såg att du varit inne på msn idag och skrivit till mig och blev ledsen och sur på mig själv att jag missade dig när du va inne då jag höll på och dammsugade och skura golven i alla rum i lägenheten just då :-(
Men hoppas vi snart syns och höra igen på msn.

Ska ju ut på praktik i 6 veckor nu Me och kommer varannan vecka att vara hemma efter ca 16 - 17:00 och vet inte en hur många raster jag kommer att ha eller hur långa raster. Men försöka vara på msn på mobilen på den längsta rasten kommer jag försöka vara varje dag i hopp om o få prata lite med dig älsklingen min ifall du ej kommet kunna vara på msn senare på dagarna.

Nehe nu är kl snart 01:00 såg jag. Måste försöka se om jag kan sova nu. Upp igen vid 05:30 o sen gå till praktiken vid ca 07:30 så jag ser hur lång tid det tar för mig o gå så jag vet vilken tid jag verkligen måste gå hemifrån för att komma fram till praktiken vid 08:00 då jag börjar då.

Så nu ska jag ta och sova och drömma massvis om älsklingen min <3 hoppas vi snart kan träffas <3

P.S ber om ursäkt för stav fel och punkter som kan dyka upp i ord o förstöra. Skriver på mobilen och den dummar sig ibland och jag missar mina fel lätt.

Tänker och saknar dig extremt mycket älsklingen min <3

Natti natti folket ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards