mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 26 september 2012

Av Malin - 26 september 2012 23:13

Ligger här i min dubbel säng nu och tänker o saknar älsklingen min <3


Vill ha älsklingen här bredvid mig i sängen nu o få somna till hans andetag o få hålla om älsklingen min o få känna hans kropp intill min o få känna älsklingens läppar mot mina imellanåt <3


Ligger o hoppas på att jag snart får träffa dig hjärtat mitt. Vill inte leva utan dig. Det är dig jag vill ha och ingen annan <3


går inte en sekund utan att jag tänker o saknar dig hjärtat. Önskar jag fick vara hos dig nu och inte behöva vara så här långt ifrån dig som jag är nu.



Jag hoppas att tiden kan gå snabbt så jag slutar skolan och sen är fri från allt här nere.

Hoppas att du aldrig lämnar mig och att du kan stå ut med mig o mina brister/problem.


Nej. Jag är inte perfekt kanske. Men jag är kär och rent ut sagt totalt förälskad i dig. Att kunna älska någon jag aldrig träffat trodde jag aldrig att jag kunde göra. Men det gör jag <3


Men hoppas vi snart kan träffas <3


Tänker och saknar dig extremt mycket älsklingen min <3


Nu ska jag försöka sova. in till stan med mamma till tandläkaren imorgon.


Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards