mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

kolla på vovve idag =D

Av Malin - 14 september 2012 11:14

Snart ska jag o min mamma iväg o kolla på hundar :) Jag ska kolla på min 4månaders tik valp som jag ska köpa o mamma ska kolla på sin 2åriga hane som hon ska köpa :) Så nästa vecka har vi 3 hundar hemma :) 2 Landseér hundar o en Papillon =) Hanen är en avelshane me stamtavla o min valp har stamtavla den me tror jag. Det får jag veta idag när vi kollar på hundarna :) Men jag bor i egen lägenhet om ca 3 månader o har bara en hund då. o mamma har 2. Kommer bo bredvid mamma och mamma hjälper mig med min hund när jag är i skolan.




Tänker o saknar mitt älskade hjärta me. Idag är hjärtat ledig o han är ledig hela helgen..Men hjärtat måste bygga o fixa lite åt sina hundar nu innan han ska iväg till turkiet. Hoppas jag får se hjärtat lite på msn innan han ska iväg på sin resa...Men hoppas är allt jag kan. Men saknar mitt älskade hjärta sjukt mycket. Saknaden gör ont. Har inte fått se hjärtat i cam på några veckor nu heller :( Får se vad hjärtat ska hitta på veckan efter sin semester i turkiet.


Nehe nu ska jag göra mig iordning för o åka o kolla på  hundarna.


Tänker o saknar mitt älskade hjärta.


Ha det så gött

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards