mallanthedarkgirl

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

Rastlös och kollar olika priser tur o retur till hjärtat

Av Malin - 28 september 2012 20:16

Är så trött på att inte ha en enda vän här i småland :( Har inte ett skit o göra på dagarna och helgerna mer en o bara sitta hemma o sköta lägenheten med städningen o tvätten och ta hand om alla hundarna. Men om någon månad så kan jag gå långa rundor i skogen med min vovve och Filicia. Men just nu blir det inga långa rundor då Diva ej får gå långa rundor.Dom veckorna och helgerna som jag har filicia så blir det bus o lek innomhus o utomhus beroende på vädret o långa vandringar när Diva får gå långa rundor.



Önskar jag hade mitt älskade hjärta här hos mig nu eller att jag va hos hjärtat mitt <3  Men han har alltid något o göra :( Vet att hans jobb o dotter kommer först. Så här som det är nu va det inte förut. Men nu helt plötsligt så är det alltid fullbokat eller upptaget hela dagarna   Men bara för mig o bita ihop. För oavsett vad, så lämnar jag inte mitt älskade hjärta. Finns kvar föralltid för hjärtat mitt Men är ledsen och orolig varje dag. Känns som om jag ej betyder möe längre   Men det är en dum känsla hoppas jag. Men är jobbigt o alltid gå ledsen och somna gråtandes i massa jobbiga tankar. Dom gångerna jag får prata med hjärtat mitt så somnar jag lätt och somnar lycklig o med en varm känsla i kroppen. Men sen vill jag ju se hjärtat mitt en stund om dagen me i cam...men det är inget jag kan kräva. Vill hjärtat ej visa sig i camen så får det ju bli så. att skriva bara räcker det me gott o väl   

Hjärtat mitt har lovat att det ska ändras på o att han kommer ha mer tid till o spendera på o prata med mig en stund varje dag. Hoppas det blir snart...blir galen o ledsen när jag ej får prata med mitt älskade hjärta.


Nehe ut med vovvarna o sen ska jag se till o få mitt hår färgat. har fastnat vid tv:n hela tiden nu så nu ska jag färga håret oavsett vad kl är eller blir när jag är färdig.


Hoppas jag snart får träffa hjärtat mitt. Kollar lite på resor upp till Falun o på priserna..Dom resor jag hittade för o åka upp över en helg kostade 1400kr tur o retur. En summa som jag SÅ gärna offrar för att få träffa mitt älskade hjärta över en helg. För o leva på studiebidrag bara så överlever jag utan dom pengarna som går till resa då om hjärtat vill träffa mig någon helg då jag kommer upp med tåg o buss. 6-7 timmars rese tid är det upp.


Nehe nu ska jag ta o färga håret.


Tänker o saknar mitt älskade hjärta massor.


Ha det gött så länge

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 13 april 2018 00:06

Länge sen man skrev här.   Men nu för tiden har man jobb och fullt upp. Inget jobb man vill ha visserligen. Men man får ta det när man inget annat får. Har fått stå ut där sen 3maj 2016 nu.   Men mår inge bra alls längre. Är så sjukt jävla tr...

Av Malin - 11 oktober 2014 20:48

Blir less o irriterad!!!!   Alla andra får ha skoj o kul o träffa andra o ha kul m.m men fan aldrig jag :(   När jag bodde i Skåne så va jag aldrig ensam en enda dag. Va alltid någon vän hemma hos mig eller så va jag hos en vän o umgicks. Ång...

Av Malin - 14 juli 2014 20:24

Samma visa varje år.   Blir alltid besviken o ledsen.   Skulle fixat min egna tårta idag men orkade inte så får väll fixa den imorgon. Eller ja bottnarna är ju köpta, men orkade ej fixa fyllningen o grädden o pyntningen. Så imorgon blir det t...

Av Malin - 9 juni 2014 14:30


    Nu så är det inte lång tid kvar tills den lille tittar ut <3 6/7 är BF <3 Längtar så jag håller på o dör. Men är sjukt orolig över förlossningen :S Orolig om jag hinner få ryggmärgsbedövningen eller ej. Är rädd att det kommer gö...

Av Malin - 1 mars 2014 19:31

Idag spelade Vetlanda Rugby Klubb vetlandas första Cup nogonsin och imorgon blir det någon match till för dom o spela ;) Dagens 3 matcher gick bra även trots att dom förlorade. Men dom kämpade på och klarade sig väldigt bra för o möta rutinerade ru...

Ovido - Quiz & Flashcards