mallanthedarkgirl

Alla inlägg under september 2012

Av Malin - 4 september 2012 22:40

I måndags kväll så lossnade min tandställning i underkäken så blev o ringa tandläkaren o fixa en tid snabbt så dom kan sätta tillbaka tråden bakom framtänderna på underkäken så inte tänderna hinner flytta sig något. Så jag fick en tid redan imorgon/onsdag vid 08:10 så dom kan fixa det ;-)

Men funderar på o ta operationen för o fixa mina tänder så jag blir av med överbettet.
För fyra år sen när dom tog bort tandställningen o satte dit trådarna så frågade tandläkaren om jag ville operera mig då det va det enda sättet att fixa mina tänder på o då skulle dom fixa mitt käkben Me som glappar/hoppar ur led till o från. Förut låste sig käken Me. Men har ej råkat ut för det på 6 år nu. Men att den glappar märker jag av ofta o att jag får ont i käken. Så börjar fundera på o ta en operation om det ej blir för dyrt bara.

Men men. Skall fråga tandläkaren lite imorgon om det hela.

Ha det så gött alla nu.

Av Malin - 2 september 2012 23:22

Nu funkar hjärtats telefon igen <3 Så nu får jag svar på mina sms igen =) <3

Internet har krånglat länge för hjärtat nu, men idag fick han ett nytt modem som han fick beställa. Så snart syns o hörs vi på msn igen me <3 längtar :)


Denna veckan kommer bli jobbig. Första veckan som jag kommer behöva ta bussen in till stan som går vid 06:23. Så blir att gå upp runt 5 tiden. Kommer vara helt död i skolan o efter skolan ju. Men lär bli o lägga sig vid ca 20:00 på kvällarna fram över när jag har Filicia.


Nehe nu blir det snart o försöka sova.


Ha det så gött!

Ovido - Quiz & Flashcards