mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Malin - 4 januari 2013 22:19

Har äntligen hittat någon som kan förstå hur jag känner när det gäller min skada. Vi har båda vart med om liknande saker o det gör att vi förstår varandra lättare.

Sitter just nu i mitt rum o lyssnar på musik i min ensamhet o önskar jag vart hos Jack istället. Vill ej sitta här hemma ensam. Vill ha Jack här hos mig.

Vi känner lika för varandra typ o vi är båda kära i varandra <3 Men vi ger det tid innan vi hoppar in i något då det finns rädsla för o hoppa in i ett förhållande just nu. Men jag har tid o jag erbjuder den tiden som behövs <3

Känner mig lycklig igen. Känns som jag hittat den rätta nu och han o min dotter funkar skit bra ihop o det är en lättnad för mig att dom funkar så bra ihop o att dom gillar varandra så pass som dom gör redan <3

O det som jag nyss fick veta, det skrämmer inte bort mig <3 Så lätt skrämmer man inte mig <3 Det förändrade inte mina kännslor. Vill fortfarande ha dig. Är så kär så jag ej vet vart jag skall ta vägen just nu så <3


Men vad jag fick veta skriver jag inte här.


Nu är jag för trött för o kunna tänka klart..så får skriva mer imorgon istället.

Ovido - Quiz & Flashcards