mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Malin - 28 januari 2013 10:16

Jaha somna vid 05:30 och kunde endast sova tills 10:00.

Skall ut med hundarna nu och sen äta frukost och sen ska.jag till stan och handla lite. Måste köpa present till dottern min som fyller år den 2/2 <3 skall fira henne när hon kommer hem till mig på söndagen den 3/2 <3

Nehe nu måste jag börja röra på mig.

Ha det gött ;-)

Tänker o saknar min älskling otroligt mycket <3
Älskar dig Jack <3 <3

Av Malin - 28 januari 2013 04:43

Nu är kl 04:38 och jag kan inte somna :-(

Fattar inte varför jag inte kan sova.

Är väll oron och rädslan över det hela med socialen som orsakar det hela och sen den enorma saknaden efter älsklingen. Saknaden gör extremt ont :-( avskyr o sova ensam utan älsklingen min :-( <3

Men ska ta o testa o se igen om jag kan lyckas somna nu då.

God natt igen. ;-)tänker o saknar min älskling <3

Älskar dig Jack <3 <3

Av Malin - 28 januari 2013 03:15

Kul det här då. Kan inte sova :-(

Så spelar på mobilen o gör allt för o trötta ögonen så man ska kunna sova någon gång o bli trött. Är röksugen som fan Me. Klättrar snart på väggarna av suget efter en cigg :-( men röka det ska jag inte!! Denna gången ska jag inte misslyckas. Skall lyckas sluta röka nu. Sparar massvis med pengar på det ju. Ca 500 kr extra varje månad ju ;-)

Men men. Ska väll göra ett nytt försök med o sova nu. God natt folket ;-)

Tänker o saknar min älskling som fan :-( <3. Älskar dig Jack <3 du är det bästa som hänt mig sen min dotter föddes <3

Ovido - Quiz & Flashcards