mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Malin - 24 januari 2013 23:01

Oj glömde komma in o skriva mer här i tisdags. Sorry. vart förbannat trött o har varit as trött denna veckan..är skit trött nu me o ögonen går i kors. Så blir o sova snart.


Men vill inte sova utan min älskling :( Vill ha älsklingen hos mig nu o för alltid!


Önskar han kunde flytta hit nu :( <3 Så vi slipper vara ifrån varandra.


Kommer ej kunna träffas förens tills nästa helg och det är ju evigheter tills dess känns det som :( Kommer ju dö av saknad efter älsklingen min :( <3


saknaden gör ont :( Gör ont o behöva vara ifrån älsklingen min :( <3


Jaha idag har det ej hänt möe...har färgat min mammas hår har jag gjort o sen chattat med älsklingen på msn och sen så ställde jag håret så jag fick frissan jag vill ha ;) vart ju o klippte mig igår så nu är jag väldigt korthårig ;) bara någon centimeter långt hår ;) Ser hämsk ut just nu men det är bara för att jag inte är van vid den nya frisyren ;) Men det blir säkert bra sen när man vant sig ;)


åhh vad jag saknar min älskling :( Går inte en sekund utan att jag tänker o saknar mitt hjärta <3 :(


Vill ha han boende hos mig nu <3


Ne nu går ögonen allt för möe i kors när jag skriver...Får skriva mer imorgon ;)


Ha det så gött ;)


Tänker o saknar min älskling :( <3 Älskar dig Jack <3

Ovido - Quiz & Flashcards