mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Malin - 13 januari 2013 23:06

Hela denna helgen började med att jag vaknade för sent på fredags morgonen o missade bussen till stan. O eftersom jag skulle få resesängen av Filicias far inne i stan så kollade jag om han kunde köra in mig o det gick han me på o kom ut sent till Korsberga så det slutade med att jag missade bussen till nässjö me :( Men det löste sig snabbt då jag fråga om han kunde köra mig till nässjö istället då om han fick 300kr i bensin när jag får pengar. Så då körde han oss till Nässjö. Ibland kan han vara snäll. Väl framma i nässjö så blev det en 2 timmars väntan på tåget, så blev o kolla snabbt om Diva ville göra nått. O sen gick vi in och satte oss o väntade på tåget. O sen vaknade älsklingen så jag slapp sitta helt ensam med dottern o hunden o vänta på tåget då jag o älsklingen sms:ade me varandra :) O nyfiken vart jag på vad han skulle tala om för mig i helgen ;) Men sen vid 10:53 kom tåget o det blev o gå ner och stiga på tåget o sätta sig och sen blev det lite mer en 1 timmes tåg resa för o komma till älsklingen min. Va första gången Filicia åkte tåg och hon tyckte det va kul :P O hon undrade säkert lite över vart vi skulle någonstans ;) Väl framme i Bredaryd så blev det o vandra bort mot älsklingen o han stod på sin balkong o vänta på oss o kom ner o hjälpte till med o få upp allt i hans lägenhet <3


Filicia blev glad o få se Jack igen :) Fast sen slutade det med att hon gnölade mycket o allt vart tråkigt tyckte filicia typ. Men hon o Jack busade o hade sig ett bra tag o det va mysigt o ligga o titta på <3

O sen blev de middag o läggdags för filicia o jag o jack o hans bror som hade kommit satt uppe o pratade o kolla lite tv o så ;)
O sen när hans bror hade åkt hem o jag skulle gå ut me Diva så fick jag höra att jag skulle kolla min mobil när jag kom ut hehe ;) Så det gjorde jag och blev sjukt överlycklig <3 Jag o älsklingen va i ett förhållande <3 Jag fick min älskling <3 Nu är jag inte längre orolig över o förlora mitt hjärta <3 Eller jo orolig kommer jag vara o förlora han. Men inte på samma vis länge, Nu är han ju min o jag är hans <3 Älskar dig min underbara Jack o hoppas på o få leva resten av mitt liv med dig o få barn ihop o allt <3 O hoppas vi snart bor ihop <3 Vill inte bo ca 12 mil ifrån dig :( <3 Vill ha dig hos mig. Vill ej behöva åka ifrån dig o va ifrån dig 1 vecka eller 2 beror på ekonomin.
Men tillbaka till fredags kvällen ;) blev att vi satt i soffan o kolla på tv:n o spela lite wordfeud mot varandra o hade lite mysigt <3


sen på lördagen blev det upp tidigt då filicia vakna runt ca 9-10 tiden o väckte oss o sen så vart Filicia väldigt gnölig ett bra tag på morgonen o sen blev det lite bus För filicia o jack ;) o är så mysigt o se dom båda ihop o att dom funkar så bra ihop <3 sen blev det o vandra till affären o köpa huvudvärks tabletter då jag hade spränghuvudvärk.O sen blev det o sova middag för filicia o jag o jack satt o kolla tv o spela wordfeud o myste <3 hehe fast sen blev det sport o då höll ja på o somna. men då vakna filicia så blev o plocka upp henne o sen va det fullt ös igen och massa gnöl. hon vart väldigt gnölig denna helgen :( Men hon lugnade sig lite senare o sen blev det gnöligt igen mot kvällen när hon blev trött så la henne för natten o sen blev det o mysa ner sig i soffan o kolla tv o spela wordfeud med älsklingen o han tetas me mig för att jag förlorar på wordfeud helatiden ;) <3

Sen blev det läggdags o sen kom dagen jag ej ville ha :( Söndagen då man vart tvungen o åka hem igen :( Vill ju inte åka hem :( Vill ju vara hos min älskling <3 Längtar tills vi bor ihop <3 Men lFilicia hon vart väldigt gnölig av sig idag me och allt va tråkigt o man skulle gnöla för allt. Men hon blev tyst när vi vart på väg till tåget sen...Men sen började hon gnöla igen när vi väntade på Tåget som vart försenat. O ville inte gå på tåget :( Önskade jag kunde stannat hos älsklingen istället. Men nu skulle Filicia hem till sin Far o han vägrade gå me på o hämta henne på måndagen istället så blev o åka hem idag :( Så nu sitter jag här hemma i min tomma lägenhet ensam utan dottern o utan min älskling o har bara min hund hos mig :( Saknar mina älsklingar :( Gör skit ont o behöva åka ifrån älsklingen o att behöva lämna iväg min dotter till sin far :( Vill ha dom alla hos mig nu :( Vill inte vara utan er 2 mina älsklingar :( <3


Hoppas nu att jag får pengar av soc denna veckan o att jag får pengar över så jag kan betala min älsklings resa så han kan komma hem till mig <3 Vill ej vara ifrån älsklingen min.


Men ne nu går ögonen allt för möe o kors på mig...somnar snart sittandes så trött som jag är o jag måste rasta hundarna en sista gång nu me. Men skriver mer imorgon ;)


Ha det så gött ;)


Tänker o saknar min älskling <3 Älskar dig Jack <3 <3


Av Malin - 13 januari 2013 14:02

Vill inte åka hem. Vill vara hos min älskling <3 längtar till den dagen man flyttar ihop <3 då slipper man åka ifrån varandra. Saknar hjärtat mitt redan. Sitter just nu på tåget till Nässjö. O är på väg hem. Men vill tillbaka igen.

Nu ska jag fortsätta smsa med mitt älskade hjärta <3 får panik o skriva på bloggen via mobilen just nu. Internet försvinner så ofta. Ha det gött.

Ovido - Quiz & Flashcards