mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Malin - 11 januari 2013 22:08

Jippi <3

Idag kom mitt livs bästa dag sen filicia föddes <3 nu är jag och jack i ett förhållande <3
Min dröm gick i uppfyllelse <3
Nu har jag min älskling <3 nu är han min <3 nu är det nästa steg som dröms om o det är flytt så man bor tillsammans o slipper bo så långt ifrån varandra <3

Ahh är så lycklig så det går ej o förklara med ord just nu <3

Sitter här hemma hos jack just nu med Filicia och Diva <3o Filicia sover.
är så lycklig så jag inte ens vet hur jag skall bete mig just nu.

Och Vad andra säger skiter jag fullständigt i. Vill folk kasta skit så gör det då. Jag bryr mig inte. Jag har den jag vill ha o leva resten av mitt liv Me. Så va andra säger kan inte ändra något.

Älskar dig min underbara jack <3

Ha det gött nu. För det ska jag ha :D

Ovido - Quiz & Flashcards