mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Malin - 14 januari 2013 22:53

Sitter nu ensam i min lägenhet med Diva och lyssnar på musik och sjunger och saknar min älskling :( <3


Vill ha Älsklingen hos mig nu o för alltid <3 Vill ej behöva vara utan han. Önskar vi bodde ihop så vi slapp vara ifrån varandra <3 Men den dagen kommer snart hoppas jag :) <3 Det återstår o se <3


ahh saknaden gör ont :( Vill ha älsklingen hos mig :( Gör ont o vara ifrån min älskling :(


O vill inte sova :( Vill inte sova ensam :( Vill kunna somna varje natt o få höra hans andetag o få känna hans närhet o sen få vakna upp med hans närhet o andetag o få öppna ögonen o få se sin älskling där bredvid en <3


ahh önskar han vart här nu o bodde här hos mig <3 <3


Hoppas nu att jag får pengar o hjälp av soc denna veckan så kan jag o älsklingen träffas till helgen <3 Annars får jag vänta tills jag får CSN pengarna o då kommer jag ju dö om jag skall behöva vara utan älsklingen så länge.

Men håller tummarna på att det kommer in pengar denna veckan ;)


O blir det att vi kan träffas i helgen så blir det o ligga o mysa o kolla på film på datan ;) O sen tänkte jag dra me äslklingen ut på en promenad med 3 hundar me om det går o få honom o följa med hehe ;) Annars blir det o mysa o kolla film ;) O Blir det inget denna helgen så blir det den helgen vi kan ses <3


åhhh längtar till vi bor ihop <3 Vill ha den dagen nu :( <3


Men nu skall jag ta o vara social igen då jag blir lite frånvarande på msn när jag sitter o skriver här på bloggen.


ha det gött så kommer det mer inlägg imorgon ;)


Tänker o saknar min älskling....Älskar dig Jack <3 <3



Ovido - Quiz & Flashcards