mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Malin - 31 januari 2013 22:30

Jippi imorgon kommer min älskling hem till mig <3 <3 Längtar som fan efter älsklingen min <3 Saknar min Älskling sjukt mycket :( <3 <3


Blir o möta han inne i stan o sen går vi o handlar o sen åker vi hem ;)


Men först skall jag in vid 09:30 på 2 års kontroll med Filicia <3 Trotts omständigheterna så ställde fadern upp på o hämta mig imorgon så jag slapp gå inne i stan i 2 timmar o vänta på kontrollen. Men får se om han tänker hacka på mig i bilen då eller om han kan tänka klart o låter bli det eftersom Filicia är i bilen me.


Och nu på lördag blir älskade Filicia 2 År <3 Min lilla ängel börjar bli stor tjej nu ju <3 Får hem henne på söndag o då blir det födelsedags firande här hemma me Filicia, älsklingen, mamma, alice, nettan o Alex ;) Är dom jag vet att vi blir här på söndagen ;)


O hade beställt en tårta men nu är hon sjuk som skulle fixa den så blir o köpa grejer till o göra egen tårta imorgon o sen fixar jag tårtan på söndag ;)

Men ne nu skall jag ut med hundarna o sen tillbaka o chatta med älsklingen o sen sova så det blir fredag snabbare så jag får träffa älsklingen min o får träffa dottern min <3


Sov så gott.


Tänker o saknar min älskling <3 Älskar dig Jack <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards