mallanthedarkgirl

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Malin - 7 januari 2013 21:59

Hehe nu på fredag så blir det o åka till bredaryd igen till min älskade Jack     Längtar till fredag som fan nu   


Denna gången har jag Filicia och Diva med mig istället för bara Diva   Så får 2 av jacks bröder träffa filicia me och jack får träffa henne igen me som saknar henne nu   



Sen blir jag hos jack från fredag till måndag då man är ledig från skolan varje måndag nu   och sen varannan vecka är man ledig på torsdagarna me    Så varannan vecka går jag i skolan enbart på tisdag-, onsdag- och fredagar   Så hoppas fan nu att om jag skall bli sjuk så kan det passa in sig på mina lediga dagar så jag slipper förlora skoldagar.

O sen när csn bidraget drar igång så kommer det bli att jag o jack kan träffas så ofta som jack då har möjlighet till o vill... o hoppas dessutom att han så snart som möjligt bor här istället för i bredaryd så slipper man pendla o man slipper vara ifrån varandra   Vill ha Jack här hos mig nu o för alltid. Vill inte ha han så långt ifrån mig som jag har nu.

Ahh vad jag saknar min Jack     Vill ha han här nuuuuu!!!


Nehe nu vill jag ha fredag i morgon...Tycker man skulle kunnat spola fram tiden så man slapp vänta.

O nu är det skola o man kan ej vara vaken så länge längre heller   Hela denna veckan skall jag upp vid 5 varje dag sen me då jag skall till dagis med filicia o så innan skolan me ju..då är man i stan 06:30 o får ej lämna filicia på dagis förens vid 07:30 dock...kul o vandra 1 timme i kylan varje dag. Men men bara o acceptera   


Hoppas nu att denna veckan vill gå fort fram till helgen..Lovet gick otroligt fort så då kan fan skolveckorna me göra det tycker jag så jag får träffa jack så snabbt som möjligt igen och helgerna tycker jag ska gå långsamt  


Nehe tillbaka o vara social nu ;) Eller ut med hundarna först o sen va social igen med min älskade Jack  

Ha det så gött.

Ovido - Quiz & Flashcards